Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Securitas Annette Verbon

Zeker

Nee

Essentium

Voortraject: goed geïnformeerd, vriendelijke dienstverlening, leuk dat er boekjes en pennen worden opgestuurd!
Tijdens: Leuk, gezellig, enigszins leerzaam. Vroeg me af of er een trainer is die überhaupt goed op onze groep kan anticiperen, is gewoon lastig.
Na: Fijn dat er nog even gevraagd wordt naar de ervaring. Gek dat de notitieblokken en pennen die je op voorhang krijgt weer zijn meegenomen. Lijkt me toch gewoon een cadeautje.....?

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Voor sommige wel en sommige niet.
enerzijds leerzaam op een leuke manier, anderzijds te weinig vertaling naar ons werk gemaakt.
Hoe kan ik die ene collega nu in zijn kracht zetten en...
Voor sommige wel en sommige niet.
Hoe kan ik die ene collega nu in zijn kracht zetten en moet ik bij de andere collega dat op een andere manier doen.....

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

-Meer de lead nemen bij zo'n chaotische groep.
-Meer de lead nemen bij zo'n chaotische groep.
-Goed aanvoelen hoe er word gereageerd op een activiteit. Veel mensen voelde zich toch redelijk ongemakkelijk bij 'het elkaar leiden d.mv het volgen van de vingers'., duurde net te lang.
- Nogmaals; bijzonder dat de notitieblokken en pennen weer zijn mee genomen.....

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Natuurlijk zijn de blocnotes en pennen een cadeau! We hebben het met de trainer besproken en het voorval berust op een misverstand waarvoor onze excuses. We sturen jullie zo spoedig mogelijk... Natuurlijk zijn de blocnotes en pennen een cadeau! We hebben het met de trainer besproken en het voorval berust op een misverstand waarvoor onze excuses. We sturen jullie zo spoedig mogelijk nogmaals blocnotes en pennen toe.

Linda Sontag - NRO

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja, ondanks korte workshop gehaald. We hadden ook maar een beperkte doelstelling, alleen mensen bewust maken en een tool aanreiken

nee

Marian Spruit - TOPdesk

Zeer prettig. Er werd voldoende contact gezocht, ook de e-mail na de workshop vond ik erg prettig.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja, we hebben een heleboel nieuwe aanknopingspunten om de samenwerking binnen ons team in de nieuwe vorm verder te verbeteren.

Mandy Jansen, Independer

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en het contact werd goed onderhouden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. Wij wilde graag een workshop die algemeen zou inspringen op "zakelijk flirten" en extra aandacht zou geven aan lichaamstaal. De training is dan ook precies zo samengesteld en daarmee ons doel... Ja. Wij wilde graag een workshop die algemeen zou inspringen op "zakelijk flirten" en extra aandacht zou geven aan lichaamstaal. De training is dan ook precies zo samengesteld en daarmee ons doel behaald :-)

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het zou ons hebben geholpen als er (meer) referenties zouden zijn op basis van de workshop inhoud. Dat maakt het nemen van een beslissing wat gemakkelijker.

VTV Delft

ja

nee

Carina Estevez - Driessen HRM

Wij hebben de samenwerking met ZakelijkeWorkshops.nl als zeer positief ervaren. De communicatie is op alle fronten goed verlopen. Het contact met zakelijke workshops is prettig. Zakelijk maar... Wij hebben de samenwerking met ZakelijkeWorkshops.nl als zeer positief ervaren. De communicatie is op alle fronten goed verlopen. Het contact met zakelijke workshops is prettig. Zakelijk maar informeel. Ook de trainers zijn enorm enthousiast.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Onze doelen voor de workshops zijn volledig behaald. Onze medewerkers hebben inhoudelijk een interessante workshop gevolgd en hebben ook nog eens een héle leuke avond gehad.

nvt