Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Prettige samenwerking!

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Persoonelijke wensen werden voorop gesteld

Naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie feedback!

Facilicom

We zijn hiermee heel blij en tevreden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Complimenten voor de trainer, hij was fris, energiek, duidelijk en charismatisch. Ook ging hij goed om met het probleem dat we hadden om break out rooms te maken, en heeft hij plenair een heel... Complimenten voor de trainer, hij was fris, energiek, duidelijk en charismatisch. Ook ging hij goed om met het probleem dat we hadden om break out rooms te maken, en heeft hij plenair een heel interactieve en inspirerende training gecreƫerd. Ook de inhoudelijk informatie zat snor, en de deelnemers waren erg enthousiast.

Het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor jullie mooie terugkoppeling! Wij zijn blij dat alles naar wens was en zien jullie graag een volgende keer!

Zeer goede en professionele training.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Nieuwe inzichten opgedaan met een frisse kijk op het leven.

Alles was naar wens

Marloes

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Zelf was ik (op advies van Zakelijke Trainer) niet aanwezig bij de training, maar mijn collega's hebben aangegeven de training en tips nu in de praktijk te brengen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Alles was naar wens, echter is het in sommige gevallen toch handiger om bij de training aanwezig te zijn.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooi review! Blij te horen dat alles naar wens was. Soms adviseren we HR of de manager om niet mee te doen aan de training. Het kan voor deelnemers dan makkelijker zijn om zich open te... Dank voor de mooi review! Blij te horen dat alles naar wens was. Soms adviseren we HR of de manager om niet mee te doen aan de training. Het kan voor deelnemers dan makkelijker zijn om zich open te stellen. We proberen dit altijd in goed overleg te doen. Het is dus zeker een goede tip om mee te nemen voor een volgende training en om samen opnieuw te kijken of dit wenselijk is. Dank voor je fijne feedback!

Salesforce

Goede communicatie en fijne uitleg van de mogelijkheden

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De prettige interactie tussen de groep & trainer

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Helemaal blij met hoe het programma verlopen is

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie review!

Thai Union Trading Europe

Uitstekend

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Impact van verschillende oefeningen voor de verschillende nationaliteiten

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Minder theorie in geval van digitale training. Welicht meer voorbereiden op interactie wijze (filmpjes die de theorie uitleggen) en dan meer discussie tijdens training?

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie terugkoppeling! En de tip nemen we zeker mee in alle ontwikkelingen waar we mee bezig zijn. Wellicht kunnen jullie de volgende keer een online module afnemen. Hiermee gaan de... Dank voor de mooie terugkoppeling! En de tip nemen we zeker mee in alle ontwikkelingen waar we mee bezig zijn. Wellicht kunnen jullie de volgende keer een online module afnemen. Hiermee gaan de deelnemers van te voren aan de slag met de theorie, zodat we tijdens de training nog meer kunnen inzetten op interactie. Hopelijk tot de volgende keer!

Less or More

Heel fijn, duidelijke en snelle communicatie. Bovenal ook heel uitgebreid, je merkt echt dat er werd mee gedacht en dat de ZakelijkeTrainer de waarde ziet van goede/passende trainingen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het interactieve deel. Direct zelf testen met de kennis die net is overgebracht en vanuit daar ook direct struikelpunten kunnen aangeven en daar weer tips/tricks voor krijgen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Tip voor de trainer: de voorafgaande theorie beter laten aansluiten bij de opdracht die volgt, de follow up aan theorie wat volgt na de opdracht heeft wel de juiste plaats en lading.

M.b.t. contact met de ZakelijkeTrainer; heel erg naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn en de tip nemen we mee. Hopelijk tot de volgende keer!

MAK Mentorship system

Prettige samenwerking, goede nuttige workshop

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Er werd goed gekeken naar persoonlijke wensen

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor deze mooie terugkoppeling! Graag tot de volgende keer!!

MAK Mentorship system

Zeer prettig, altijd een snelle reactie en er wordt goed meegedacht met wat het beste bij je wensen past.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De workshops in onder andere vitality en stress management hebben onze eerstejaars studenten veel inzichten gegeven die ze helpen met studeren in deze bijzondere tijden.

Het was naar wens!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback. We zijn er volgend jaar graag weer bij!

JongCBS

Prettig, constructief

Ruimte voor oefeningen

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De introductie/kennismaking kan wat mij betreft iets korter

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback. Graag tot de volgende keer!