Gosemeijer

Houdt zich prima aan de afspraken!

Klantvriendelijkheid en kwalitatief zeer goede producten!

sexton holding bv

tijdige levering

Eric Lauwers

Prima service

Hazen

Uitstekend

Snelle correcte levering

S schaub

Goede omschrijving op de site met goede uitleg welk zaagblad je moet bestellen (Welk type nr)

ArborCare Boomverzorging, Paskal.

Altijd supersnelle service. Zowel per post als bij afhalen (ik woon in de regio). Alle standaard handel is altijd op voorraad, de wat specifiekere onderdelen zijn meestal binnen een paar werkdagen... Altijd supersnelle service. Zowel per post als bij afhalen (ik woon in de regio). Alle standaard handel is altijd op voorraad, de wat specifiekere onderdelen zijn meestal binnen een paar werkdagen in huis.
Deze meedenkende ondernemer heeft ook altijd goede adviezen, ook als dat tegen de massa ingaat. “Probeer deze nou gewoon een keer, die schijnt nòg beter te zijn! En dan hoor ik wel hoe je er over denkt”, is wat hij mij regelmatig zegt.
Als professioneel motorzaaggebruiker (boomverzorging) ben ik een uiterst tevreden klant!

Snelle levering, goede adviezen.

Geert

Mijn eerste ervaring net dit bedrijf, dat als in de branche deskundig overkomt. Egopower BC3800E bosmaaier met accu en acculader en -gratis bijgeleverd- Envicut maaimes aangeschaft. Apparaat komt... Mijn eerste ervaring net dit bedrijf, dat als in de branche deskundig overkomt. Egopower BC3800E bosmaaier met accu en acculader en -gratis bijgeleverd- Envicut maaimes aangeschaft. Apparaat komt standaard al met harnas, driebladmes en draadkop. Dat het harnas al inbegrepen was, was mij ontgaan, maar ik werd hier dezelfde avond nog door Zaagkettingdirect over gebeld en kreeg meteen nadere informatie over de bezorging. Toen e.e.a. bij mij niet op de beloofde vrijdag bezorgd was, heb ik meteen e-mail hierover gestuurd en werd op zaterdagochtend erover gebeld om na te gaan wat eraan gedaan kon worden. Bleek onzorgvuldigheid van de bezorgdienst die de twee pakketten ondanks zeer duidelijke aanwijzingen op de adreslabels en zonder erover te bellen niet bij mij of mijn buren had afgeleverd, maar op een gemakkelijker bereikbaar adres op 300 m afstand in de tuin had gezet, waar de bewoners nota bene met vakantie waren...

Voordelige aanbieding, betrokken ondernemer met aandacht voor klant.

R. Ledeganck

Bereikbare zaakvoerder. Zeer snelle levering. Top service.