Van vulpen

sjaco de Visser

Zeer goed

Mastermate

Goed, behulpzaam

Goede prijs kwaliteit verhoudingen.

Danny Van Dijck

Pakket tijdig en correct verzonden . Poslnl leverde echter op fout adres . Zaagkettingdirect ging postnl inschakelen om het bij mij te krijgen .Na een maand nog steeds niets rechtgezet en niets... Pakket tijdig en correct verzonden . Poslnl leverde echter op fout adres . Zaagkettingdirect ging postnl inschakelen om het bij mij te krijgen .Na een maand nog steeds niets rechtgezet en niets ontvangen dus !

Goedkoop en kwaliteit

Marc Lambersy

Ruime keuze en kwalitatieve producten

Silvester Hout

Zeer goede ervaring, snel geleverd breed assortiment en scherpe prijzen. zelfs het tandwiel voor mij oude Homelite was leverbaar!

snelle levering, groot assortiment, scherp geprijsd

Pierre Vrijens

Ik heb uren naar de juiste ketting gezocht en dacht de juiste gevonden te hebben. Ik heb een oude kettingzaag van het merk Husqvarna model 55. Volgens de website zou dit de juiste keuze zijn. Ik heb... Ik heb uren naar de juiste ketting gezocht en dacht de juiste gevonden te hebben. Ik heb een oude kettingzaag van het merk Husqvarna model 55. Volgens de website zou dit de juiste keuze zijn. Ik heb er 2 kettingen van beste. Zeer snel geleverd. Helaas ze passen niet. Ik heb woensdag onmiddellijk na levering een email gestuurd om ze te mogen om ruilen die op mijn machine passen. Tot op heden zaterdag heb ik nog geen reactie gekregen. Op hun site staat neem contact op met de klantenservice maar ik vind slechts 1 email adres.
Algemeen: snelle levering, slechte service indien bestelling geruild dient te worden.
Ondertussen ken ik alle elementen vd ketting. 1,5 mm breed, 3/8 “ steek en 68 schakels voor een 18” zaagblad.
Pierre Vrijens

Leon

Goed contact

Snelle reactie

Djurre

De Website is overzichtelijk en bevat een duidelijke beschrijving over de producten en stappenplan voor de keuze van het juiste product.

Kwaliteit van de Website en snelle levering.