Jan

Pakje goed ontvangen met enige vertraging waar afzender geen enkele fout aan had ! Integendeel zaagkettingwinkel heeft me spontaan gebeld en alles voor me snel geregeld ! Grote klasse en zeer... Pakje goed ontvangen met enige vertraging waar afzender geen enkele fout aan had ! Integendeel zaagkettingwinkel heeft me spontaan gebeld en alles voor me snel geregeld ! Grote klasse en zeer tevreden !! Tot de volgende bestelling ?

jos

Goed contact

snel geleverd

Gosemeijer

Houdt zich prima aan de afspraken!

Klantvriendelijkheid en kwalitatief zeer goede producten!

sexton holding bv

tijdige levering

Eric Lauwers

Prima service

Hazen

Uitstekend

Snelle correcte levering

S schaub

Goede omschrijving op de site met goede uitleg welk zaagblad je moet bestellen (Welk type nr)

ArborCare Boomverzorging, Paskal.

Altijd supersnelle service. Zowel per post als bij afhalen (ik woon in de regio). Alle standaard handel is altijd op voorraad, de wat specifiekere onderdelen zijn meestal binnen een paar werkdagen... Altijd supersnelle service. Zowel per post als bij afhalen (ik woon in de regio). Alle standaard handel is altijd op voorraad, de wat specifiekere onderdelen zijn meestal binnen een paar werkdagen in huis.
Deze meedenkende ondernemer heeft ook altijd goede adviezen, ook als dat tegen de massa ingaat. “Probeer deze nou gewoon een keer, die schijnt nòg beter te zijn! En dan hoor ik wel hoe je er over denkt”, is wat hij mij regelmatig zegt.
Als professioneel motorzaaggebruiker (boomverzorging) ben ik een uiterst tevreden klant!

Snelle levering, goede adviezen.