Fred van Dijk / Cerexagri

2 projecten zijn goed verlopen en binnen budget. Goed advies gekregen.

M.Leonhart / Van de Grijp buizen

Prima samenwerking, goed lichtplan en aftersales

Prima bedrijf goed mee te werken.

M.Brandt / Damen Shipyards Gorinchem

Goed!

Tom van Baalen / Fokker Aerostructures

Meedenken voor de juiste oplossing en zeer ervaren mensen voor de montage.

A.C. van Poortvliet / Fokker ELMO b.v.

Uitwerking op papier van de verlichting perferct.
Offerte zeker zo goed. Goede voorberijding, alles opnemen met wat de voordelen en nadelen zijn omtrend de installatie van het licht.
Uitwerking op papier van de verlichting perferct.
Offerte zeker zo goed.
Goede communicatie met de CEO mensen en de instalateurs
Dus al met al een pretige samenwerking.

Marco Danckaerts / TataSteelTubes Zwijndrecht

We hebben als TataSteelTubes Zwijndrecht de firma Yourlight in de arm genomen om in een van onze hallen de verlichting te vervangen door LED, de keus om met Yourlight in zee te gaan is de... We hebben als TataSteelTubes Zwijndrecht de firma Yourlight in de arm genomen om in een van onze hallen de verlichting te vervangen door LED, de keus om met Yourlight in zee te gaan is de deskundigheid in combinatie met de fijne samenwerking, en niet te vergeten de concurrerende prijs. We hebben nu een mooi verlichte hal waar de medewerkers heel tevreden mee zijn.

Dulasta Metaalbewerking

We hebben diverse armaturen bij Yourlight afgenomen. Voor ons als Metaalbedrijf is kwaliteit van het armatuur belangrijk. Yourlight draagt bijzondere goede oplossingen aan, waarbij kwaliteit de... We hebben diverse armaturen bij Yourlight afgenomen. Voor ons als Metaalbedrijf is kwaliteit van het armatuur belangrijk. Yourlight draagt bijzondere goede oplossingen aan, waarbij kwaliteit de boventoon voert, in combinatie met een goede prijsverhouding.

Bakker Magnetic BV

Zeer positief en prettig