Yoobi

Monique van den Hurk / NRG (Enexis)

Snelle actie

Ab Ovo Nederland BV

Wij gebruiken bijna alle beschikbare modules van Yoobi en gebruiken Yoobi ook internationaal. Onze medewerkers in Duitsland, Denemarken en Amerika werken graag met Yoobi. Ook de app werkt prima en... Wij gebruiken bijna alle beschikbare modules van Yoobi en gebruiken Yoobi ook internationaal. Onze medewerkers in Duitsland, Denemarken en Amerika werken graag met Yoobi. Ook de app werkt prima en zorgt voor flexibiliteit. Verder zijn wij erg tevreden met de ondersteuning vanuit de support afdeling. Bij vragen of meldingen worden wij altijd snel geholpen en de support medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Dit wordt door onze medewerkers gewaardeerd.

Planetree

Wij gebruiken Yoobi voor onze urenadministratie, facturatie, verlofplanning, onkostendeclaraties, projectadministratie en CRM.
Het systeem is altijd goed benaderbaar en werkt vlot. De...
Het systeem is altijd goed benaderbaar en werkt vlot. De ondersteuning bij vragen is snel en klantgericht.

Target

Wij gebruiken Yoobi voor de urenregistratie en facturatie. Yoobi is makkelijk in gebruik en bij problemen krijgen we snelle reacties van de helpdesk.

Dorien Bierings

Fijn systeem, makkelijk in gebruik. Regelmatig aanpassingen/updates om systeem nog beter te maken, top. Helpdesk/Support reageert ook altijd snel en behulpzaam.

Sustainalize

Snel teruggebeld en heel fijn geholpen door Mercedes.

frisian jachtbetimmering

Makkelijk in gebruik zowel app als desktopversie.
goede en snelle helpdesk

Cavoi B.V.

Goed bereikbaar. De snelle reactie is zeer prettig. En oplossingsgericht.

Stichting Lezen

Snel en prettig direct geholpen, was zó opgelost!

Elestor B.V.

Wij gebruiken Yoobi sinds 1.5 jaar en we zijn heel tevreden. Yoobi is gebruiksvriendelijk, heeft goede inzichten en veel rapportage mogelijkheden. De support medewerkers zijn heel vriendelijk,... Wij gebruiken Yoobi sinds 1.5 jaar en we zijn heel tevreden. Yoobi is gebruiksvriendelijk, heeft goede inzichten en veel rapportage mogelijkheden. De support medewerkers zijn heel vriendelijk, behulpzaam en reageren super snel.