Yoobi

Harry Houwen - Unix Support Nederland

Werkt prettig, veel functionaliteit, zeer goede support

Werkt heel prettig

Com.pas

Yoobi draagt het registratie en facturatieproces terwijl er ruimte is voor flexibiliteit

Automatiseren

Regiekr8

De verschillende mogelijkheden koppelen weer heel makkelijk met elkaar en met externe koppelingen zodat je rust ervaart door een totaaloverzicht in relatiebeheer, sales, personeel, facturatie etc.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Yoobi biedt vele ondersteunende mogelijkheden in het ondernemen

STFFN

De interface (ook mobiele app) is overzichtelijk, waardoor ik efficiënt en 'on the fly' mijn tijd kan registreren. Yoobi heeft mijn administratieve taken aanzienlijk vereenvoudigd. Een super tool... De interface (ook mobiele app) is overzichtelijk, waardoor ik efficiënt en 'on the fly' mijn tijd kan registreren. Yoobi heeft mijn administratieve taken aanzienlijk vereenvoudigd. Een super tool voor elke ZZP'er!

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Het stelt mij in staat om gemakkelijk mijn gewerkte uren bij te houden, projecten te beheren en factureringen te genereren in samenwerking met snelstart.

MARKT 38 architectuur

Het voldoet voor ons goed aan de wensen die we hadden.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Makkelijk uren en verschotten invoeren en rapportages uitdraaien

Buvoo

Intuïtief, snel, overzichtelijk

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Met Yoobi hebben we heel snel inzicht via maandtemplates en het factureren gaat razend snel vergeleken met vroeger.

Somatic Fysio & Sport b.v.

Yoobi heeft bedrijven veel te bieden.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Een voor onze praktijk flexibel uren-/verlofregistratiepakket met een GEWELDIGE support-afdeling.

Rake Lijnen

De software sluit goed aan bij de behoefte van zelfstandigen

Intuïtieve software, bereikbare klantenservice

EDR Advies & Accountancy

Veel mogelijkheden

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Een softwarepakket met veel mogelijkheden voor uren, interne doorbelastingen en facturatie.

Curatec B.V.

Goed pakket, vriendelijke en snelle service bij vragen.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Fijn pakket, werkt prima voor urenregistratie maar ook project management en is overzichtelijk