Yoobi

Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar... Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar dat heeft als nadeel dat er zo nu een dan onverklaarbare dingen ineens wel of niet meer kunnen/werken.

Matthijs Thermiotis - Livewords

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Uitstekende support. De Mobile App kan echter wel strakker en overzichtelijker vormgegeven worden.

Yoobi werkt fijn en is overzichtelijk, goede helpdesk

Lotte

Yoobi is gebruiksvriendelijk en er is veel mogelijk in het programma. De support afdeling is erg behulpzaam, denken mee en reageren snel. De app mag wel uitgebreid worden met meer functionaliteiten.

EDR

De urenadministratie kan op een eenvoudige manier worden verwerkt. Dit is een duidelijk overzicht.

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een...

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een accountantskantoor heeft behoefte aan inzicht in de budgetten en prijsafspraken per klant.
Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. Bij... Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. Bij specifieke vraagstukken is het in sommige gevallen nog niet mogelijk om het gewenste rapport te maken. Dit heeft momenteel onze aandacht.

ASAV Hef-en Hijstechniek B.V.

Een mooi programma waarin alles mogelijk is. Goede service ook!

Janneke van K.

Uitstekend geholpen door Jurriaan. Duidelijke uitleg en structuur. Vragen worden direct beantwoord. Yoobi is een prettig systeem om mee te werken.

M. Wikkerink

Bijzonder goede consultancy op afstand, erg gebruiksvriendelijk systeem en duidelijk structuur.

Harry Hilgen

Vindt structuur en de logica wat rommelig overkomen, zou graag automatisch koppeling willen met snelstart.
De yoobi app zal ik meer naar werkbonnen registratie systeem willen zien waarbij de opdrachtgever direct een digitale handtekening kan zetten voor akkoord.

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna wij bekijken of dat kan worden toegevoegd aan onze product roadmap.

Werkt buitengewoon prettig. Was even lastig om het programma onder de knie te krijgen maar nu geweldig. Het zou wenselijk zijn om ook in de mobiele variant meer te kunnen doen met de facturatie