Yoobi

Dens

Fijne interface en goed aanpasbaar naar je eigen werkwijze

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke interface met genoeg vrijheid om het aan te passen naar de werkwijze van het bedrijf.

HL bouw en montage

Zeer goede begeleiding

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Een heel duidelijke en makkelijk te gebuiken app. Dit was voor onze medewerkers een pre om de uren bij te gaan houden.

Nienke van Soest | I4-YOU

Yoobi geeft ons een goed overzicht, of het nu over de facturatie gaat, status van de projecten of medewerkersplanning. In een paar klikken hebben we het gewenste overzicht.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Met een paar klikken een goed overzicht

InnoBeweegLab

Goede service, makkelijk in gebruik, uit te breiden met meerdere paketten indien nodig

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Eenvoudige software voor kleine bedrijven om uren en budgetten bij te houden.

Willem / Timmers Engineering

Eenvoudig in combinatie met veelzijdig

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Simpel systeem om mee te werken

B&Z Bouwtechniek Westerhaar B.V.

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke urenregistratie.
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke urenregistratie.
Zeer handige verlofmodule voor het bijhouden van de verlofuren. Neemt veel werk uithanden. Support altijd goed bereikbaar en snelle reactie/actie.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en snelle reactie bij een supportaanvraag.

Cavoi

Het is overzichtelijk en goede ondersteuning is aanwezig.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Het is een overzichtelijk systeem. Mocht er een keer wat zijn dan is er snel reactie van support en zijn ook altijd erg meedenkend en behulpzaam.

Proact

Goed product en ondersteuning

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Goed en eenvoudig in gebruik en uitstekende support ondersteuning

Be-My B.V.

Prettig systeem en vrij simpel. Helaas wel beperkt in sommige acties als je in een niche markt zit net als ons maar zeker goed werkbaar!

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Compactheid en koppeling met Nmbrs.

H. Uildriks

Het systeem werkt voor ons heel erg fijn qua verlof. Medewerkers hebben realtime inzicht in hun verlofaanvragen en verlofsaldo.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Duidelijk inzicht in verlofaanvragen en verlofsaldo