Yoobi

Wouter Verkuijl

Yoobi werkt zoals het voor mij moet werken.
Uren en verlof invullen en wijzigen gaan logisch en perfect. Ook de overzichten of rapporten makken het makkelijk.
Natuurlijk zijn er...
Yoobi werkt zoals het voor mij moet werken.
Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes:
Ik zou graag meteen naar de uren pagina willen ipv standaard in de home page te komen.
Ik zou graag een verlof-plannings pagina zien. Deze kan je invullen met de te plannen verlof dagen. Hierdoor is het makkelijk om te kijken hoeveel uren verlof er nog in het jaar genoten kan worden.

Memo ICT

Super platform voor je project managment en ERP, ook facturatie is super easy, Het bespaart mij uren aan administratie in de week

Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar... Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar dat heeft als nadeel dat er zo nu een dan onverklaarbare dingen ineens wel of niet meer kunnen/werken.

Matthijs Thermiotis - Livewords

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Uitstekende support. De Mobile App kan echter wel strakker en overzichtelijker vormgegeven worden.

Yoobi werkt fijn en is overzichtelijk, goede helpdesk

Lotte

Yoobi is gebruiksvriendelijk en er is veel mogelijk in het programma. De support afdeling is erg behulpzaam, denken mee en reageren snel. De app mag wel uitgebreid worden met meer functionaliteiten.

EDR

De urenadministratie kan op een eenvoudige manier worden verwerkt. Dit is een duidelijk overzicht.

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een...

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een accountantskantoor heeft behoefte aan inzicht in de budgetten en prijsafspraken per klant.
Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. Bij... Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. Bij specifieke vraagstukken is het in sommige gevallen nog niet mogelijk om het gewenste rapport te maken. Dit heeft momenteel onze aandacht.

ASAV Hef-en Hijstechniek B.V.

Een mooi programma waarin alles mogelijk is. Goede service ook!

Janneke van K.

Uitstekend geholpen door Jurriaan. Duidelijke uitleg en structuur. Vragen worden direct beantwoord. Yoobi is een prettig systeem om mee te werken.