Yoobi

De Comme B.V.

Prettige software, de collega's konden er snel mee uit de voeten. Uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Ned Cleaning Services B.V.

Yoobi is een geweldige software. Ned Cleaning Services BV werkt al bijna 2 jaren ermee en zeer tevreden.

Rake Lijnen

Intuitieve, stabiele app en snelle professionele support

Administratiekantoor Admon B.V.

Voor implementatie was Yoobi al bekend bij ons door ervaring in het verleden. Dit gaf ook voor ons de doorslag om te kiezen voor Yoobi. Implementatie is soepel verlopen en op wat inrichtingsissues... Voor implementatie was Yoobi al bekend bij ons door ervaring in het verleden. Dit gaf ook voor ons de doorslag om te kiezen voor Yoobi. Implementatie is soepel verlopen en op wat inrichtingsissues na, hebben we Yoobi makkelijk en snel kunnen gebruiken.

Bhouwvast

Gebruiksvriendelijk en doet precies wat wij er van verwachten. Support en implementatie verliep vlekkeloos. Wij zijn er erg blij mee.

Burgers Betonbouw bv

Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project... Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project relevante informatie verstrekken. Door de verlofmodule is altijd inzichtelijk hoeveel vakantie en tijd voor tijd per collega opgebouwd is. Kortom wij zijn blij dat we met Yoobi in zee zijn gegaan.

Bengi Engine Repair & Trading B.V.

In de proefperiode konden wij eigenlijk al zonder veel uitleg kijken of het programma wat voor ons zou zijn. Dat bleek. Vooral de app is zeer eenvoudig te gebruiken en overzichtelijk.
Bij het...
Bij het daadwerkelijk in gebruik nemen liepen wij tegen een paar dingen op en bleek er voor ons bedrijf ook een stukje maatwerk nodig. Hierop is door de support afdeling en ontwikkelaars steeds snel en deskundig op gereageerd.

Wij hebben nu een top systeem waar we veel profijt van hebben binnen de organisatie.

Renger Finance

Ik werk met heel veel plezier met Yoobi. Het is zeer gebruikersvriendelijk, eenvoudig in te richten en een super ondersteuning als dat nodig is. Al met al is het voor mij een perfect pakket en ik... Ik werk met heel veel plezier met Yoobi. Het is zeer gebruikersvriendelijk, eenvoudig in te richten en een super ondersteuning als dat nodig is. Al met al is het voor mij een perfect pakket en ik beveel het dan ook van harte aan!

NVZ

Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in te richten