Yoobi

ASAV Hef-en Hijstechniek B.V.

Een mooi programma waarin alles mogelijk is. Goede service ook!

Janneke van K.

Uitstekend geholpen door Jurriaan. Duidelijke uitleg en structuur. Vragen worden direct beantwoord. Yoobi is een prettig systeem om mee te werken.

M. Wikkerink

Bijzonder goede consultancy op afstand, erg gebruiksvriendelijk systeem en duidelijk structuur.

Harry Hilgen

Vindt structuur en de logica wat rommelig overkomen, zou graag automatisch koppeling willen met snelstart.
De yoobi app zal ik meer naar werkbonnen registratie systeem willen zien waarbij de...

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna wij bekijken of dat kan worden toegevoegd aan onze product roadmap.

Werkt buitengewoon prettig. Was even lastig om het programma onder de knie te krijgen maar nu geweldig. Het zou wenselijk zijn om ook in de mobiele variant meer te kunnen doen met de facturatie

Gebruiksvriendelijke software en goede support.

ALs je iets verkoopt moet je niet alleen een factuur versturen!

Reactie Yoobi:

Er is aan onze kant een menselijke fout gemaakt waardoor u niet bent benadert voor hulp bij inrichting. We hebben u gebeld om dit uit te leggen.
Al onze nieuwe klanten krijgen een of meerdere sessies met een consultant om het systeem in te richten. Deze sessies kunnen ook op verzoek van de klant worden ingepland.

De snelheid waarmee ik kan invoeren.

Diana / Intergo

Goed: uitgebreid, overzichtelijk, goede interface
Verbeterpunt: vaak foutmeldingen - vooral planningsmodule- voor collega's omdat sommige te nemen acties niet in lijn der verwachting liggen....

Reactie Yoobi:

Foutmeldingen kunnen via het support formulier in de Yoobi applicatie worden gemeld.

Defacto

Fijn programma waar veel mee kan. Soms wat complex om de projecten goed te monitoren omdat een makkelijk overzicht met uren budgetoverschrijding van bv alle projecten op 1 pagina nog mist...

Reactie Yoobi:

De lijst met projecten kan flexibel worden ingedeeld. U kunt de 'status' kolom of 'realisatie' kolom van projecten zelf toevoegen. Daarnaast zijn er veel instelling rond budgetten waaronder het voorkomen van budgetoverschrijding.