Yoobi

theFrontDoor

Erg fijn om mee te werken. Vriendelijke medewerkers.

KMO Consult BV

Duidelijkheid over de komende wijzigingen en de redenen daarvoor. Feedback wordt serieus genomen.

KMO Consult BV

Plat en simpel was de aanleiding om te kopen. Continue aanpassingen werken irriterend vooral bij lay-out en indelingswijzigingen.

Reactie Yoobi:

Beste Klant,
Beste Klant,
Naar aanleiding van je review hebben we in een online meeting enkele onderdelen besproken. Goed om te zien dat jullie urenregistratie- en facturatieproces met Yoobi goed loopt. In de periode dat jullie klant zijn (4 jaar) is Yoobi sterk in ontwikkeling geweest. Wij proberen met iedere verandering minimaal een verbetering voor onze klanten te bereiken. Dit lukt niet altijd direct. Op basis van ons gesprek hebben we enkele verbeteringen vastgelegd waarmee wij aan de slag gaan.

Vroba Engineering en Consultancy

Wij maken al enkele jaren vrij intensief gebruik van Yoobi. Wij zijn van mening dat het een breed inzetbaar en schaalbaar pakket is. Mochten wij een bug vinden dan wordt deze veelal dezelfde week... Wij maken al enkele jaren vrij intensief gebruik van Yoobi. Wij zijn van mening dat het een breed inzetbaar en schaalbaar pakket is. Mochten wij een bug vinden dan wordt deze veelal dezelfde week verholpen middels een hotfix.

Grootste verbeterpunten zouden voor ons een helpdesk zijn welke je b.v. via chat kunt benaderen en een vernieuwde planningsmodule.

VB&C BV

Praktijkgericht in te richten en gebruikersvriendelijk

RH Consultancy BV

Een complete en professionele oplossing. Yoobi heeft een zeer goed support team, wanneer je ze nodig hebt.

Daniël van Utrecht / Vanbreda Risk & Benefits

Complete registratie mogelijk. Sinds enige tijd wel ontzettend lastig door de labels heen te gaan als er meer dan tien regels op één dag zijn gevuld. Dit werkt ontzettend vertragend met invullen. Complete registratie mogelijk. Sinds enige tijd wel ontzettend lastig door de labels heen te gaan als er meer dan tien regels op één dag zijn gevuld. Dit werkt ontzettend vertragend met invullen.
Na deze melding heel nette reactie van Vincent. Hij heeft meegekeken en gaat aan de oplossing werken. Supersnel gereageerd op het verzoek. In afwachting van de oplossing. Als die ook snel en afdoende werkt ga ik voor de vijf sterren.

TNP Fiscaaladvies

Een CRM met veel mogelijkheden & een ontzettend goede klantenservice!

Proact

Flexibel, overzichtelijk, betaalbaar, makkelijk in gebruik.

Technisch teken- en adviesbureau VB&C BV

Gebruikersvriendelijk, goed inzichtgevens systeem wat veel tijd bespaard en de efficiency voor een organisatie bevordert