Goku

De melk kefir korrels zijn netjes geleverd. De kosten zijn relatief wat hoger dan bij sommige andere sites, maar ik heb meer vertrouwen in kefirshop door alle informatie die ze hebben.
De...
De levering was snel, goed verpakt met een coolpack en de kefir korrels werken heel goed. Nu heb ik ze bijna twee weken in gebruik en ze groeien goed en de kefir is van hoge kwaliteit.
De plastic zeef werkt fijn, dat is zeker een aanrader. Gevoelsmatig werkt het ook fijner dan een metalen zeef die ik ook heb, maar alsnog gebruik ik liever de plastic zeef voor kefir.

Leontine Moen

Verschillende bestellingen gedaan, altijd vlot geleverd

Corina van Dun

Goede service, mooi product

Gerrit Band

Goed produkt, snelle levering

Anita Burggraaf

Met een kleine hapering (weekend zat er tussen) goed. Kortingscode wordt niet duidelijk aangegeven maar daarentegen krijg je op de site wel tot vervelens toe de pop-up of je je wilt aanmelden voor... Met een kleine hapering (weekend zat er tussen) goed. Kortingscode wordt niet duidelijk aangegeven maar daarentegen krijg je op de site wel tot vervelens toe de pop-up of je je wilt aanmelden voor de nieuwsbrief ook als je inlogt met account.

Wea Manders

Goed en snel. Fijne producten