Reviews

8.6 / 10
151 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

151 Reviews

Aart Brouwer

1/10

Wat een vreselijk slecht bedrijf is dit. Op de verpakking staat dat de bereidingsinstructies in de verpakking zitten....dus niet. En op hun site staat alleen maar een video hoe je de yoghurt met hun... Wat een vreselijk slecht bedrijf is dit. Op de verpakking staat dat de bereidingsinstructies in de verpakking zitten....dus niet. En op hun site staat alleen maar een video hoe je de yoghurt met hun eigen verkochte yoghurt maker bereidt. als je de video goed bekijkt is de yoghurt die zij gemaakt hebben nog net zo vloeibaar als de melk. Dus nooit meer voor mij!

Reactie Yoghurt.nl:

Hallo, bedankt voor je reactie en toelichting. Normaliter zit er een inlegvel met bereidingsinstructies in iedere verpakking van onze eigen producten. We hadden je natuurlijk graag de... Hallo, bedankt voor je reactie en toelichting. Normaliter zit er een inlegvel met bereidingsinstructies in iedere verpakking van onze eigen producten. We hadden je natuurlijk graag de bereidingsinstructies alsnog via de mail toegestuurd. De dikte van de yoghurt hangt af van vele factoren zoals het type melk dat je gebruikt en hoe lang je de yoghurt in de yoghurtmaker laat staan. We hebben een blog geschreven met tips voor dikkere yoghurt: https://www.yoghurt.nl/dikkere-yoghurt-maken/. Hopelijk zien we je toch nog eens terug op Yoghurt.nl. Fijne dag.


S. Siem

2/10

Het product wat ik besteld heb, is van prima kwaliteit. Mijn 1 ster gaat met name over de verzending. Dat het een paar dagen op zich laat wachten, is het ergste niet. Wat ik besteld heb, was zo... Het product wat ik besteld heb, is van prima kwaliteit. Mijn 1 ster gaat met name over de verzending. Dat het een paar dagen op zich laat wachten, is het ergste niet. Wat ik besteld heb, was zo klein als een envelop. Toch moest ik hier net zoveel verzendkosten voor betalen als voor een pakket (3,95 euro). Wat ik raar vond aangezien het door de brievenbus kon. Na mijn bestelling te hebben ontvangen, bleek dat men bij Yoghurt.nl het inderdaad als brievenbuspakket verzonden heeft waardoor de verzendkosten (1,66 euro) meer dan de helft lager waren dan ik betaald heb bij mijn bestelling. Een verschil van 2,29 euro!
Ik heb daarom naar Yoghurt.nl gemaild en hun netjes gevraagd of ik mijn teveel betaalde verzendkosten teruggestort kon krijgen. Daarop kreeg ik een heel vreemd antwoord.. men had het over kostprijs en winst.. na 3 x lezen, begreep ik het nog niet. Het antwoord was in ieder geval dat ik mijn teveel betaalde 2,29 euro niet terug kreeg. Dit vind ik heel raar en niet netjes. Men gaf mij de keus om het product terug te sturen mits ik wel verzendkosten betaalde.

Ik ben onaangenaam verrast door deze handelswijze en heb bij de vele andere webwinkels waar ik bestel dit nog niet eerder meegemaakt. Ik raad niemand Yoghurt.nl aan.

Yoghurt.nl is niet links roerend maar geschift :)

Reactie Yoghurt.nl:

Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. Jammer dat je niet tevreden bent over de verzending. Wij rekenen voor iedere bestelling €3,95 verzendkosten ongeacht of dit briefpost of pakketpost... Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. Jammer dat je niet tevreden bent over de verzending. Wij rekenen voor iedere bestelling €3,95 verzendkosten ongeacht of dit briefpost of pakketpost is. Deze verzendkosten worden aangegeven op de afrekenpagina en is te allen tijde vindbaar op de pagina 'Verzending en bezorging'. In sommige situaties kan het voorkomen dat wij een product als pakketpost versturen terwijl het ook door de brievenbus past, bijvoorbeeld als het type briefpostverpakking even niet op voorraad is. Maar wanneer dit het geval is, berekenen wij nooit extra kosten aan de klant. Een speciaal tarief voor briefpost hebben wij niet. We zullen je feedback intern bespreken, dus bedankt voor je mening en een fijne dag gewenst.


Anoniem

10/10

Snelle levering en prima producten!


Yvonne van Hal

10/10

Goed, snelle levering


Anoniem

10/10

Prima product


Anoniem

10/10

I have kombucha starter and kwark . Everything ok with order.


Neezam Deen

7/10

Recentelijk heb ik voor de eerst keer mijn bestelling gedaan en dat ging heel makkelijk. De bestelde artikels waren netjes en goed ingepakt en volgens de planning, precies op tijd afgeleverd. Mijn... Recentelijk heb ik voor de eerst keer mijn bestelling gedaan en dat ging heel makkelijk. De bestelde artikels waren netjes en goed ingepakt en volgens de planning, precies op tijd afgeleverd. Mijn compliment daarvoor!


Anoniem

8/10

Vlotte levering
goede producten
ondertussen een ruim assortiment opgebouwd


Anoniem

4/10

Ondanks ons verzoek om de bezorging bij een afhaalpunt te doen is dat niet gebeurd.
Telefonisch niet bereikbaar en dat is zeer klant onvriendelijk

Reactie Yoghurt.nl:

Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. Vervelend dat de levering niet goed is gegaan. Wij zijn echter afhankelijk van onze verzendpartners (DHL / PostNL) voor correcte levering van de... Hallo, bedankt voor je beoordeling en toelichting. Vervelend dat de levering niet goed is gegaan. Wij zijn echter afhankelijk van onze verzendpartners (DHL / PostNL) voor correcte levering van de bestellingen. Als je op onze site een afhaalpunt hebt geselecteerd en het pakket thuis is geleverd dan heeft onze verzendpartner een fout gemaakt. Wij zullen monitoren of dit vaker gebeurt. Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag.