Ria van der Lee

Snelle levering, goede producten, top

Gertie Rijkmans

Simpelweg: goed. Site is duidelijk. Goede producten. Snelle levering.

Patty Sonnemans

Goede regeling. Beschrijving vh product oke. Alleen heb ik een halve dag zitten dubben moet er niet iets gebeuren. De stekker in het stopcontact en het lichtje brandt. Verder gebeurt er niets. Pas... Goede regeling. Beschrijving vh product oke. Alleen heb ik een halve dag zitten dubben moet er niet iets gebeuren. De stekker in het stopcontact en het lichtje brandt. Verder gebeurt er niets. Pas na 15 uur zag ik dat er wel iets gebeurt was. Maar ik had echt verwacht dat er een motortje zou aan gaan of zo. Was wel fijn geweest als deze info was toegevoegd.

Elke Roder

Fantastische service

Marianne Stok

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt.

Brenda Coen

Spijtig dat de temperatuur van de DCG yoghurtmaker oploopt tot maar liefst 52 graden (!) en dat na nog maar acht uur gebruik. Ook andere eigenaars -via community- hebben dezelfde ervaring bij... Spijtig dat de temperatuur van de DCG yoghurtmaker oploopt tot maar liefst 52 graden (!) en dat na nog maar acht uur gebruik. Ook andere eigenaars -via community- hebben dezelfde ervaring bij nameten temperatuur. De yoghurt zélf mag er dan wel goed uitzien, hoe gezond is die nog vraag ik mij dan af? Kan best zijn dat dit prijs-kwaliteit een goed toestel is maar ik ga toch liever voor een betere kwaliteit en zal nu een ander toestel aanschaffen.

Luc Lauwereys

Prima producten aan faire prijzen.

K. de roeper

Leuke producten.
Hele vlotte afhandeling, had het product de volgende dag al in huis