R Dekker

Niets geleverd gekregen.

Petra Veen

Yoghurt basis besteld en kreeg foutief geleverd. Dit id vlot opgelost. Alhoewel ik wel zelf moeite moest doen om het foutief geleverde terug te sturen en de porto voor te schieten.

dejong

Super had een beschadigd artikel onmiddelijk een ander ontvangen

I. vW

De yoghurtmaker werd netjes en snel geleverd. Een mooie Nederlandse beschrijving was toegevoegd. Heb nu 3x yoghurt gemaakt en ben niet ontevreden! Het is nog een beetje zoeken naar de beste... De yoghurtmaker werd netjes en snel geleverd. Een mooie Nederlandse beschrijving was toegevoegd. Heb nu 3x yoghurt gemaakt en ben niet ontevreden! Het is nog een beetje zoeken naar de beste fermentatietijd. Met 13.5 uur vond ik de naturel yoghurt erg lekker maar wat te dun. Met 15 uur was hij dikker maar wel weer stukje zuurder. We blijven nog even proberen. De bulgaarse yoghurt heb ik nog niet geprobeerd. Ik vind het erg leuk om te doen en heel erg lekker!

Chantal Burgmans

Goede service en levering

JRR Jejanan

Goede service, goed product.

Nel van de Wege

Heeft een week geduurd eer ik het bestelde binnen had

Mandy Pelzer

Zeer prettig

Belinda Mets

Beste, in mijn laatste bestelling was opgenomen : Fresh Yoghourt( natural fat free, unsweetened), maar merk dat deze heel lopend is en er lijkt wat minder poeder in de zakjes te zitten. Is dit... Beste, in mijn laatste bestelling was opgenomen : Fresh Yoghourt( natural fat free, unsweetened), maar merk dat deze heel lopend is en er lijkt wat minder poeder in de zakjes te zitten. Is dit normaal ?
Geen issues met de andere bestelde zakjes.
Mvg,
Linda

C. Kooijman

De bestelling was er de volgende dag. Het maken van yoghurt was toch bewerkelijk, na 3 keer fermenteerde de melk niet meer.