Adri

Snelle levering van producten. Helaas lukt het yoghurt maken met de cultuur nog niet goed. 1x te vloeibaar, 1x bijna goed, 1x geklonterd. Cultuur niet meer bruikbaar. 3 pogingen met een zakje van 30... Snelle levering van producten. Helaas lukt het yoghurt maken met de cultuur nog niet goed. 1x te vloeibaar, 1x bijna goed, 1x geklonterd. Cultuur niet meer bruikbaar. 3 pogingen met een zakje van 30 porties. Dus beetje kostbaar.

Lies

Rommelsbacher yoghurtmakel inmiddels 9 maanden in gebruik; fijn apparaat met alle benodigde accessoires. Goede kwaliteit en uitleg voor gebruik. Bij problemen snelle reactie en service.

Marieke Poortinga

Zeer tevreden

Jeannette Quekel

Eerder al een yoghurtmaker aangeschaft en nu een tweede binnenpot besteld, want de pot bevalt uitstekend en een pot kan de consumptie niet bijbenen. De levering en het product zijn uitstekend!

Wagter

Heb Kefir starterculturen besteld, echter na 9 dagen nog steeds niets ontvangen. Op navraag per mail, krijg ik geen enkele reactie. Uiteraard telefonisch niet bereikbaar!

sanne

Heel goed, duurde even maar kreeg meteen iets extra’s.

Jacques CAILLIAU

Vlotte verzending. Ontvangen na 3 dagen. Nadeel, ik moest mijn pakje afhalen. Koeriersdiensten weten mijn geheim leveringsplekje niet zijn, behalve bpost

D. Fermie

Helemaal prima