Snelle verzending ondanks drukte van kerst. Prima teensokken om in te dansen.

SNel.

Nadine

I just received my item's last week and so far iam happy with them.I will order again,I liked the the way they solved my question I had about my oder.Thanks very much

Caro

Product is snel verzonden. Zeer tevreden met kwaliteit van het product.

Kwaliteit van het product goed. Verzendkosten zijn laag (positief dat een brievenbuspakket mogelijk is)

V.w.b. de bereikbaarheid: de shop was op geen van de 06 nummers bereikbaar voor informatie. Dat is zeker voor verbetering vatbaar. Klanten moeten wel informatie kunnen vragen.

Er wordt gevraagd naar de klantvriendelijkheid in deze review (verplicht in te vullen): die was er dus niet vanwege de onbereikbaarheid!

Jaap de Boer

Prima service, bij een fout (maat verkeerd )wordt deze snel en heel professioneel opgelost.

Snelhei, service

D. Kokje

Correcte, snelle verwerking en verzending van bestelling. Zelfs net na 16:00 uur! Top !

Snelle en correcte afhandeling.

Voldoende keuze. Prima kwaliteit.

Geen!

Betrouwbaar en zeer snelle levering van een heel goed product (Toesox)!!

Goeie producten, snelle levering

Duidelijk

Beetje jammer van de grote hoeveelheden plastic opvulling in de doos.

Reactie Yoga-PilatesShop.nl:

Beste klant, wat vervelend om te lezen dat je een grote hoeveelheid plastic opvulling in je doos vond. Wij gebruiken zo veel mogelijk passende dozen. Dit lukt helaas niet altijd. Als we dit opvullen met plastic is dit altijd hergebruikt plastic. Wij ontvangen dit van andere ondernemers die bij hun producten plastic ontvangen. Zo hopen we de schade voor het milieu enigzins te beperken.