Tessa

Ik heb hardloopsokken gekocht.

Nadat ik contact met ze had gezocht over hun producten, reageerden ze met veel goede informatie en veel vriendelijkheid.

Tineke

Yoga rugtas besteld. Snel geleverd. Helaas retour omdat de mat niet in het vak paste wanneer rugzak ingepakt is.

Geen opvallende punten

Er was geen foto van de schouderband.

C. Gomes

Ruime keus aan yoga of pilatusassokken. Voor het eerst een bestelling geplaatst voor yogasokken en deze werden snel geleverd. Ook toen ik erg achterkwam het verkeerde paar te hebben geselecteerd... Ruime keus aan yoga of pilatusassokken. Voor het eerst een bestelling geplaatst voor yogasokken en deze werden snel geleverd. Ook toen ik erg achterkwam het verkeerde paar te hebben geselecteerd verliep de retourverwerking en nieuwe levering erg snel. Communicatie door medewerkers klantenservice was erg vriendelijk.

Zie bovengenoemde punte.

Hilde Segaert studio elidi

Aangename ervaring

Klantgericht

F Carnas

Produkt was uitverkocht,maar kreeg gelijk alternatief erbij zodat ik snel andere kon bestellen

Sjoerd

Persoonlijke service

Geeft persoonlijk advies

Ik zou graag meer props voor Iyengar yoga in het assortiment zien

Sybrich Osinga

Goed materiaal

TR

foto s duidelijk

veel uitverkocht, niet leverbaar, niet zoveel keuze, kortingsactie > dus ik betaal altijd teveel?

Reactie Yoga-PilatesShop.nl:

Bedankt voor uw reactie en uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u bovenstaande op een negatieve manier ervaart, maar helaas zijn dit de gevolgen van het coronavirus. Daardoor zijn er... Bedankt voor uw reactie en uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u bovenstaande op een negatieve manier ervaart, maar helaas zijn dit de gevolgen van het coronavirus. Daardoor zijn er bij veel van onze leveranciers lange levertijden ontstaan. Om dit te voorkomen zijn wij volop bezig om nieuwe producten aan ons assortiment toe te voegen. Wat betreft de kortingscode, daar zullen wij persoonlijk contact over opnemen.