D Karo

Hilde Segaert studio elidi

Aangename ervaring

Klantgericht

F Carnas

Produkt was uitverkocht,maar kreeg gelijk alternatief erbij zodat ik snel andere kon bestellen

Sjoerd

Persoonlijke service

Geeft persoonlijk advies

Ik zou graag meer props voor Iyengar yoga in het assortiment zien

Sybrich Osinga

Goed materiaal

TR

foto s duidelijk

veel uitverkocht, niet leverbaar, niet zoveel keuze, kortingsactie > dus ik betaal altijd teveel?

Reactie Yoga-PilatesShop.nl:

Bedankt voor uw reactie en uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u bovenstaande op een negatieve manier ervaart, maar helaas zijn dit de gevolgen van het coronavirus. Daardoor zijn er... Bedankt voor uw reactie en uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u bovenstaande op een negatieve manier ervaart, maar helaas zijn dit de gevolgen van het coronavirus. Daardoor zijn er bij veel van onze leveranciers lange levertijden ontstaan. Om dit te voorkomen zijn wij volop bezig om nieuwe producten aan ons assortiment toe te voegen. Wat betreft de kortingscode, daar zullen wij persoonlijk contact over opnemen.

Monique

snelle levering

Luc P.

Goede keuze mogelijkheid en vlotte service.

uitgebreide keuze, eerlijke prijs

Verzendkosten naar Belgie zijn voor kleine goedkope artikelen in verhouding tot de productprijs vrij hoog.

Janny Breukhoven

Via Jolanda Kasten aan uw web adres gekomen. Bestelling werd vlot afgewerkt, prima info en keurige aflevering volgens afspraak. Bovendien werd de 10% korting, die na mijn bestelling was vastgelegd... Via Jolanda Kasten aan uw web adres gekomen. Bestelling werd vlot afgewerkt, prima info en keurige aflevering volgens afspraak. Bovendien werd de 10% korting, die na mijn bestelling was vastgelegd (Ontspannen Fit) meteen op mijn rekening gestort, zonder dat ik daar iets voor hoefde doen. Bijzonder attent. Info website nauwelijks hoeven raadplegen, dus oordeel neutraal.

Vlot, attent en persoonlijk