Ellivaneijk@hotmail.nl

Na zoeken op het net gevonden besteld en ontvangen

Snelheid

Kevin

Het product was precies zoals aangegeven op de website, snelle levertijd en netjes verpakt.

De vindbaarheid op de zoekmachine

Sophie

Snel besteld voor een betaalbare prijs, direct de volgende dag in huis en de ballon zelf was een groot succes. Ik ben een tevreden klant en zal zeker vaker bij jullie gaan bestellen!

Ron de Weijer

Snel geleverd maar bij 3 van de 9 lampionnen paste de spanner niet.

Snel geleverd

Reactie XXLWensballon.nl:

Hebben hierover nog geen klachten gehad en hadden graag de kans gehad om een klacht af te handelen . Moeten nu via een review vernemen dat er iets niet naar wens was.

Petra

Snelle en goede service, alleen de pakketdienst is niet netjes met het pakketje omgegaan de doos was namelijk helemaal stuk en met een plakbandje weer dicht geplakt.

Goede en snelle service.

Reactie XXLWensballon.nl:

we gaan contact opnemen met onze accountmanager om een klacht in te dienen over deze bezorging.

Dorien Baars

Positief en netjes

Annieke

Nu twee keer besteld, allebei de keren uitstekend afgehandeld.

Jos van Breemen

Het was de eerste keer dat ik in aanraking ben gekomen en het is een zeer prettige kennismaking.
In de toekomst zal ik zeker meer gebruik gaan maken.
Bovendien heb ik een wensballon...
In de toekomst zal ik zeker meer gebruik gaan maken.
Bovendien heb ik een wensballon cadeau gegeven aan mijn zonen, weg met dat knallen!

Snelle service en anonieme verpakking

Loes

Zeer goed!