Patricia clements

Zeer prettig met informatie en verloop bestelling

Goede informatie

Caleska

Heel snel en duidelijk

Snelle mails en duidelijke info

Goede dienstverlening

S Hendriks

Werd keurig bexorgd op de afgesproken dag. Top

Bezorgd op de aangegeven dag

Evi

Ik heb een mail gestuurd naar XXLWensballon omdat de gebruiksaanwijzing zo summier de was beschreven en de wensballon daarom niet heeft gewerkt. Hij is niet de lucht in gegaan. Ik was daarover... Ik heb een mail gestuurd naar XXLWensballon omdat de gebruiksaanwijzing zo summier de was beschreven en de wensballon daarom niet heeft gewerkt. Hij is niet de lucht in gegaan. Ik was daarover teleurgesteld omdat deze vanwege onze 12,5 jarige bruiloft had gekocht. Ik heb geen reactie ontvangen op mijn mail.

Peter Moonen

Overzichtelijke website, ruime keuze, en supersnel geleverd

Overzichtelijke website, ruime keuze, en supersnel geleverd

Theater De Spiegel

Een zeer leuk , snel en efficient contact. Wensballon.nl heeft het!!!

Wilbert Philippo

Onder kopje 'Airswimmers' staan producten die lijken op originele Airswimmers. Echter je krijgt 'Air aqarium'. Je zou verwachten dat je dan ook origineel krijgt. Echter, dit is niet het geval.... Onder kopje 'Airswimmers' staan producten die lijken op originele Airswimmers. Echter je krijgt 'Air aqarium'. Je zou verwachten dat je dan ook origineel krijgt. Echter, dit is niet het geval. Redelijk inferieur materiaal. M.n. het bijgeleverde stickermateriaal, onontbeerlijk voor een goede uitvoering, is vrijwel onbruikbaar waardoor product erg tegenvalt.

Theo Verhaar

Gemakkelijk snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar

Rinse

Top...snel, efficiënt, klantvriendelijk en kwaliteit