TMadeira

Ik heb al paar keer besteld bij XXL, de levering is snel en de medewerkers geeft ook goed en snelle reactie als ik wat vragen heb. Ook XXL producten zijn goed. Ik ben helemaal tevreden .

Reactie XXL Nutrition:

We doen ons best om de beste service te garanderen. Leuk om te zien dat het opvalt en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je... We doen ons best om de beste service te garanderen. Leuk om te zien dat het opvalt en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Jarod

Goeie service zeer snelle levering. En top producten.

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Ronald

Bestel hier nu een aantal jaar.
Altijd snelle levering en een goede klantenservice.

Reactie XXL Nutrition:

Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Heel erg bedankt voor de feedback en de waardering! We zien je gauw weer eens terug!

Andrzej

Geweldige producten. Snelle bezorging

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Yolanda

Heel goede producten. Heel goede ervaringen. Helaas echter dat Post.nl echt waardeloos is betreffende zogenaamd bezorgen.

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt! We zien je graag nog eens terug!

Esther

Goede Service en snelle levering
Vragen worden netjes beantwoord
Jullie hebben er een vaste klant bij

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

Nev

Prettig, fijne website met duidelijke uitleg.
Prettig, fijne website met duidelijke uitleg.
Wel jammer dat er in de verpakking van 1 kilo nog zoveel ruimte zit, dat er makkelijk 1,5 kilo in had gekund. Scheelt ruimte in de opslagkast maar ook in het plastic / afval. Iets om naar te kijken?

Faissal

Geweldig bedrijf, super kwaliteit en supersnelle bezorging. Ik kwam er pas laat achter dat mijn eiwitpoeder op begon te raken en de snelle bezorgtijd is daarom geweldig! Ik was eerst bij body&fit... Geweldig bedrijf, super kwaliteit en supersnelle bezorging. Ik kwam er pas laat achter dat mijn eiwitpoeder op begon te raken en de snelle bezorgtijd is daarom geweldig! Ik was eerst bij body&fit mijn supplementen kopen en de eiwit shakes van dat bedrijf waren helemaal niet goed. Niet alleen lost het eiwitpoeder verschrikkelijk slecht op, OOK kreeg ik er elke keer buikgriep van (het poeder bleek over de datum verstuurs te zijn!), gaf ze toen het voordeel van de twijfel en kocht een voor de tweede keer eiwit poeder bij body&fit en het was weer exact hetzelfde probleem! Nou met XXL GEEN ENKEL PROBLEEM GEHAD OOIT. PRACHT SUPPLEMENTEN MET EEN PRACHTIVE CUSTOMER SERVICE. ALS ER EEN BEDRIJF IS WAAR JE MOET ZIJN IS HET XXL NUTRITION!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de uitgebreide review, dit waarderen we enorm! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel.

Jo Rehor

Snelle zelfde dag, levering.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de maximale score!

Mick

Snelle en goede levering top spul