Brouwer

Levering gaat snel

Goede smaak

Zou graag info hoeveel scups ik per dag nodig heb?
Ik weeg 70 kg
Mijn lengte 174

DENT

Het is wel ok, jammer dat er zoveel zinloze kortingen zijn. En die korting krijg je dan op woekerprijzen. Wie gaat er 25€ voor een simpel shirt betalen van t huismerk xxl ? Dus dan loop je reclame... Het is wel ok, jammer dat er zoveel zinloze kortingen zijn. En die korting krijg je dan op woekerprijzen. Wie gaat er 25€ voor een simpel shirt betalen van t huismerk xxl ? Dus dan loop je reclame voor xxl en daar betaal je de bonus hoofdprijs voor, sorry maar zo werkt reclame niet.

Goede hydro eiwit , dat was het

Geef korting codes waar mensen wat aan hebben en probeer je eigen merk (xxl) niet te verkopen alsof het premium is want het is gewoon goedkope waardeloze troep. Prijzen moeten drastisch omlaag, net... Geef korting codes waar mensen wat aan hebben en probeer je eigen merk (xxl) niet te verkopen alsof het premium is want het is gewoon goedkope waardeloze troep. Prijzen moeten drastisch omlaag, net als AH zn euroshopper pindakaas 75% goedkoper is dan calve behoord xxl spul 75% goedkoper te zijn dan de premium merken.

Dennis

Kan niet meer bestellen

vast

Winkelwagentje zit vast. Geen work-around of hulplijn behalve dit formulier

Ser

Klant

Producten zijn goed

Klanten service waardeloos

Erik

Snel, goed, maar incompleet

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Op dag van levering kreeg ik een mail voor 15% korting helaas.
Goodie niet geleverd, dan kun je beter zonder die optie werken.

tijmen

Over het algemeen goed

prijs / kwaliteit eigen merk

Duidelijker aangeven hoelang een aanbieding geldig is

eigeman

Pre workout UNLEASH en BCAA en Glutamine Peptide, allemaal van XXL waren direct na opening hard geworden VER VOOR HET VERSTRIJKEN VAN DE HOUDBAARHEIDSDATUM. Nergens staat op de productbeschrijving... Pre workout UNLEASH en BCAA en Glutamine Peptide, allemaal van XXL waren direct na opening hard geworden VER VOOR HET VERSTRIJKEN VAN DE HOUDBAARHEIDSDATUM. Nergens staat op de productbeschrijving dat dit een bijkomstigheid is. Daarnaast staat er ook niet: CONSUMEREN BINNEN 3 WEKEN. De producten kunnen blijkbaar na opening , onder normale omstandigheden niet langer mee dan een paar weken.

Ik bestel voor een paar duizend euro per jaar bij XXL. Echter krijg ik van de aftersale direct te horen dat ik garantie tot de deur heb, dan wel garantie tot na opening. Ik heb de producten goed afgesloten. Niet in aanraking laten komen met vocht. Ik heb verzocht ea te mogen terugsturen. dit mocht niet. heb eerder ea teruggestuurd (glutamine peptide en een preworkout) op eigen kosten. Hier geen nieuw exemplaar voor ontvangen. Niks meer gehoord.

Andere NL merken, doen hier niet moelijk over. Steken hand in eigen boezem en sturen per direct een nieuw exeplaar. zelfs met een excuus voor t ongemak. Hier is consument / klant nog koning.

De aftersale van XXL en de klantgerichtheid is teleurstellend geworden. Het bedrijf is groeiende en er worden rare figuren op de aftersale gezet. Vroeger hadden we nog een goed klantcontact, wat nu niet meer te vinden is. jammer.

Laten we we wel eerlijk zijn; Gelet op de producten, inhoud , inovativiteit, prijs en kwaliteit verhouding is XXL gewoon GOED!
Bespaar jezelf moeite ergens anders te zoeken en bestel XXL , er zit in de producten ook echt wat er in hoort te zitten.

appart van de zeer teleurstellende aftersale, en slechte klantgerichtheid, zijn de overige producten gewoon kwalitatief goed.

Kwalitatieve Producten

Werknemers beter inwerken

Scholten

Zeer tevreden, snelle levering

snelle levering

Henk

Producten zijn prima, maar de klantenservice is waardeloos. Product vergeten te leveren, maar niet willen naleveren..

Product

Klantenservice

Renate van Tongeren

Ik twijfelde tussen twee producten en had een mail gestuurd. Binnen een dag had ik al antwoord en wist ik welke keuze voor mij de beste was. Super service!

Snel en betrouwbaar.

Prima ervaring tot dusver. Geen verbeterpunten dus.