Famke

Super ervaring!

Zeer snelle levering

Ga zo door!

Nick

Nou mijn zijn ze kwijt als klant. Ik bestel echt al 10 jaar hier als trouwe klant. Maar een verhoging op whey van 30 euro in een jaar tijd is te bizar voor woorden. En dan krijg je reactie ja... Nou mijn zijn ze kwijt als klant. Ik bestel echt al 10 jaar hier als trouwe klant. Maar een verhoging op whey van 30 euro in een jaar tijd is te bizar voor woorden. En dan krijg je reactie ja grondstoffen blabla. Is toch niet normaal meer die prijzen. Het leuke is er nu wel vanaf en ga mij nu lekkker focussen op eiwitten uit voeding. Doe al 10 jaar ochtendshake met whey dus het zal wel ff wennen zijn. Maar een zaak eiwit voor 90 euro is te gek voor woorden. Hoop dat ze snel beseffen dat veel klanten nu weglopen . Mij zien ze in ieder geval niet meer.

Niks

Prijs omlaag !!!!!!!!

Jonas R

Ik had een beschadigd artikel in mijn bestelling. Ik nam contact op via de chat. Na enkele foto's door te sturen kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Enorm vriendelijk en snelle klantenservice. TOP!

Klantgerichtheid en service

GEEN

van Egmond

Teleurgesteld

Goed aanbod en snelle verzending

Als iemand z'n bestelling wilt annuleren of aan wilt passen. Zorg dan dat dit kan. Nu moet ik mijn pakket aan de deur gaan weigeren terwijl het pakket nog bij jullie is.

Sem

Bizar goede kwaliteit/prijs verhouding

Kwaliteit van producten

Niks

Anastasia

Freundliche Beratung im Chat, schnelle Lieferung. Protein ist gut löslich, schmeckt auch gut 😊

Yasmine

Top ervaring! Snelle levering goed kwaliteit

Duidelijke site

Nog iets meer info for dummies

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat je over de kwaliteit te spreken bent. We zien je graag nog eens terug!

Aurelie

Top service!

Zeer toegankelijk

Doe zo verder

Bedankt voor je review.

Simon

Jarenlang bij XXL besteld maar de prijsstijgingen gaan echt door het dak, jullie argument dat dit bij elk bedrijf is klopt, maar nergens in zulke mate als bij jullie. Jammer dat supplementen zo niet... Jarenlang bij XXL besteld maar de prijsstijgingen gaan echt door het dak, jullie argument dat dit bij elk bedrijf is klopt, maar nergens in zulke mate als bij jullie. Jammer dat supplementen zo niet voor iedereen (en met name jongere klanten) betaalbaar blijven. Kwaliteit is prima, Prijs/kwaliteitsverhouding is ver ondermaats.

Goede kwaliteit

Prijzen gaan 200% omhoog tov aantal jaar geleden

Reactie XXL Nutrition:

De huidige prijs situatie is inderdaad erg vervelend, de prijzen zijn torenhoog en zijn ook voor ons elke dag weer anders. Dit heeft te maken met een schaarste in de gehele supplementen branche. De... De huidige prijs situatie is inderdaad erg vervelend, de prijzen zijn torenhoog en zijn ook voor ons elke dag weer anders. Dit heeft te maken met een schaarste in de gehele supplementen branche. De inkoopprijzen zijn nóg een stuk harder gestegen dan de verkoopprijzen. Wij (en met ons de gehele branche) zijn helaas genoodzaakt om de prijzen aan te passen.
Wij zitten dagelijks kort op de prijzen en hebben veel contact met de leveranciers. XXL Nutrition staat natuurlijk voor de hoge kwaliteit, wij beloven dus nog altijd de beste prijs/kwaliteitsverhouding te bieden en zullen zeker niet bezuinigen op de kwaliteit van onze producten.

Luuk

Voor 22:00 morgen in huis blijkt niet te kloppen

Prima aanbod

Geen loze beloftes

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review. Wij doen ons uiterste best om onze belofte na te komen. Echter zijn wij ook afhankelijk van post NL en DHL. Onze excuses voor het ongemak!