Van Hoof

Hun producten zijn goed tot zeer goed. Voor mijzelf de lekkerste van alle andere aanbieders.
Maar ik ontvang al maanden geen nieuwsbrieven meer. Ook al met andere emailadres geprobeerd. Ik loop dus eventuele kortingen mis.
Dit maakt het toch vrij duur. Tot 3 x toe contact gehad met klantendienst. 2 X te horen gekregen, brengen het in orde zal wel een technisch probleem zijn. 3de x brengen ze mij ter kennis dat ze geen kortingen geven en zeker niet via nieuwsbrief.
Vind ik toch wat aan de rare kant, bij het afrekenen staat immers vermeld: couponcode of cadeaubon kan toevoegen???

@XXL mijn mening: toch even jullie IT dienst hierover aanspreken er is wel degelijk iets mis! Ik vermoed dat een aantal andere klanten dit eveneens mislopen, waardoor jullie de klanten mislopen.
Alsnog beveel ik XXL aan, maar dan wel voor klanten die kunnen genieten van de extra korting.

Bedankt voor je review.
Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen! We kunnen echter geen contact terugvinden met onze klantenservice. Verder ontvang je alleen een kortingscode bij aanmelding van de nieuwsbrief. We zouden je graag willen vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kijken we even met je mee waar het mogelijk mis gaat.

Vanlersberghe yves

Prima service, top producten

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de producten! Dat waarderen we enorm.

Ti

Heel goed. Merk het met m’n trainingen dat ik zwaarder en langer door kan

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!

Jacqueline Droyers

Snelle en correcte levering.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de review en vertrouwen in XXL! Dat waarderen we enorm.

Tom

Kwaliteitsvolle, lekkere producten tegen een scherpe prijs, steeds correcte afhandeling en supersnelle levering.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

Stouten

Snel

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt! We zien je graag nog eens terug!

Nora José

SUPER PRODUCT

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je vertrouwen in XXL Nutrition!

Sandra

Super producten

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Robin Claes

2x de pannenkoeken besteld. Zeer snel geleverd! Goed up to date gehouden en stevig ingepakt. Pannenkoeken zijn verassend lekker!!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze mooie review te schrijven!

Bart Vandemeulebroucke

Correct en snel levering

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!