Harrie

Eiwit niet lekker

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Vervelend om te horen dat je de eiwitten die je hebt gehad niet lekker vond. We hebben op onze website sample verpakkingen beschikbaar, dit zijn portie zakjes. Zo kun je namelijk kijken en proeven wat je lekker vindt en wat bij je past. Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak, dus daarom verschilt het heel erg per persoon. We raden je een om dit in de toekomst eerst uit te proberen.

Senna

Heb voor het eerst creatine gekocht en ik weet niet of het een placebo effect is, maar ik voelde na de eerste ochtend dat ik het innam en daarna ging trainen gelijk. Ik was sterker en kon veel... Heb voor het eerst creatine gekocht en ik weet niet of het een placebo effect is, maar ik voelde na de eerste ochtend dat ik het innam en daarna ging trainen gelijk. Ik was sterker en kon veel langer door. Ook heb ik de whey delicious vannile gekocht om mijn eiwitten te versterken/ verhogen en deze smaak is echt lekker bij de shake.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

Vanhees rudy

Kwaliteit en goede service

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de producten! Dat waarderen we enorm.

Thom Brinks

Super, ik bestel altijd de Whey Zero en ben al meer dan 2 jaar tevreden , daarnaast haal ik dan ook altijd een potje creatine die ook altijd goed bevalt qua prijs en kwaliteit.

Reactie XXL Nutrition:

Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Heel erg bedankt voor de feedback en de waardering! We zien je gauw weer eens terug!

Natalie van Eekelen

Ik ben helemaal verkocht aan de dieetshakes, ze zijn romig en super lekker in tegenstelling tot die van het Kruidvat die ik ervoor kocht. Ik drink nu met veel plezier 2 shakes per dag om te... Ik ben helemaal verkocht aan de dieetshakes, ze zijn romig en super lekker in tegenstelling tot die van het Kruidvat die ik ervoor kocht. Ik drink nu met veel plezier 2 shakes per dag om te vermageren.

Merijn

De producten zijn snel geleverd en van hoge kwaliteit. Zeer tevreden!

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt! We zien je graag nog eens terug!

Stephanie

Erg tevreden

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Nico Corten

Ruime keuze aan de beste prys en enorm snel geleverd

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!

Flamand Stefan

Top!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de maximale score!

Yves Gelens

Ben al jaren vaste klant