XLLease

A. Boelema

Goed, alleen ik word door DAVO gebeld dat ze een afspraak willen maken om de auto te brengen terwijl de leasetermijn vd de oude auto nog niet verlopen is? Het lijkt mij dat XL dit initiatief moet... Goed, alleen ik word door DAVO gebeld dat ze een afspraak willen maken om de auto te brengen terwijl de leasetermijn vd de oude auto nog niet verlopen is? Het lijkt mij dat XL dit initiatief moet nemen, ging rommelig, daarna goed opgelost

David

Tot op dit moment nog weinig ervaring met XLLease. Sinds anderhalve maand nieuwe auto via XLLease. Contacten tot nu toe via office management van bedrijf. Keuze- en besteltraject van de auto goed... Tot op dit moment nog weinig ervaring met XLLease. Sinds anderhalve maand nieuwe auto via XLLease. Contacten tot nu toe via office management van bedrijf. Keuze- en besteltraject van de auto goed verlopen. Op basis van deze ervaringen een cijfer 8 gegeven.

Matthew

Geen contact gehad met XLLease, geen informatie verkregen, zelf alle informatie moeten nagaan. Mogelijk wagenparkbeheerder wel contact gehad, maar zelf niks van vernomen.

dhr. S. Bhatoe

Mijn auto is sindskort overgezet van athlon naar XLLease; ik heb nog geen ervaring opgedaan met XLLease

De service is erg vriendelijk bedoeld, maar werkt in de praktijk niet. Zo is er bij het aangaan van een vervolgcontract geen voorstel gekomen uit de wensen. Zelfs na het verhogen van de maandkosten.... De service is erg vriendelijk bedoeld, maar werkt in de praktijk niet. Zo is er bij het aangaan van een vervolgcontract geen voorstel gekomen uit de wensen. Zelfs na het verhogen van de maandkosten. Pas na het zelf opgeven van verschillende voorbeelden (van de eigen site) kwam er een aanbod wat paste.

Hoe kan ik vraag 1 objectief beantwoorden ? Deze vraag zou als laatste aan de beurt moeten zijn.

Prima, geen bijzondere zaken hoeven verrichten.