XLLease

Ronald Frijling - Balk Shipyard

Ik heb slechts zeer zelden contact met XL lease, maar als ik contact heb worden de vragen redelijk snel beantwoord.

Groen woning - en projectinrichting

Snel en prettig contact . Alleen wel (te) prijzig.

Compaen Groep

Prima contact, duidelijke informatie en snelle reacties.

Ewout Rijkers

Prima met dank aan Jan

Wat voor mij als klant en afnemer waardeloos is, is dat de auto slechts 6 dagen heeft gereden en sindsdien stil staat.
Ondanks dat loopt de facturatie wel...
Prima met dank aan Jan

Ondanks dat loopt de facturatie wel netjes door ondanks dat we geen gebruik maken van het voertuig en extra kosten maken

Rianne Schuurman Topicus B.V.

Het contact ervaar ik als heel prettig. Fijne medewerkers die snel iets oppakken en snel antwoord geven.
Wat is wel mis is de snelheid, nadat het contract is ingezet. Duurt lang voordat ik de juiste documenten krijg, die ik nodig heb. Daar zou wel iets in veranderd mogen worden.

Vriendelijk personeel die mee denken over welke auto's er allemaal binnen de mogelijkheden behoren.

Vriendelijke mensen, goede hulp bij het zoeken van een auto, heel goed bereikbaar.