XLEasy

Fred

Heb op een heel prettige manier zaken gedaan met XLeasy. Wel zou de behandeling van vragen iets vlotter kunnen. Maar dit was voor mij op zich bezwaar! Maar misschien een aandachtspunten!

Nathaniël

Vanaf het begin contact gehad met Pascal. Een professional die op elke vraag een duidelijk antwoord geeft, daarnaast ook zeer vriendelijk in de omgang. De vragen worden binnen maximaal 24 uur... Vanaf het begin contact gehad met Pascal. Een professional die op elke vraag een duidelijk antwoord geeft, daarnaast ook zeer vriendelijk in de omgang. De vragen worden binnen maximaal 24 uur behandeld en keurig beantwoord.

Zeer tevreden een volkswagen polo comfortline aangeschaft. Tot nu toe een blije “eigenaar” van deze wagen.

Op naar meer!

Patrick

Ik heb zeer prettig contact gehad met XL Easy. Snelle service en zeer prettig om mee samen werken.

Michael

Snel en goed geholpen bij het aangaan van private lease .
Vriendelijk contact en goede raad om toch iets meer uit te geven om zodoende het eigen risico te verlagen !
Verder prima email en...
Snel en goed geholpen bij het aangaan van private lease .
Verder prima email en telefonisch contact met snelle reactie !

Peter

De auto was geheel rijklaar, was verrast dat het een afneembare trekhaak was. Zoals gezegd de levering van de auto ging naar wens. En de auto rijd uitstekend, ben daar zeer tevreden mee.
De auto was geheel rijklaar, was verrast dat het een afneembare trekhaak was.

De tank was ook vol, aangezien ik had verwacht dat ik zou moeten tanken en had de indruk dat dat een service was, maar grappig kreeg uiteindelijke de volledige rekening voor de volle tank. Dit vind ik enigzins een minpuntje, vandaar alleen een 7, anders had het hoger uitgevallen. Zou naar mijn mening een service en/of soort welkom moeten wezen en had niet eens een hele vole tank hoeven te wezen.
Het aanbevelen zet ik op dit moment op Ja, maar uiteindelijk moet dat uiteraard nog blijken de komende 4 jaar of dit verdient wordt, maar ik ben positief.

Curtis

Met hun vriendelijke service heb ik niks te klagen, ik ben echt tevreden mee. Zij hebben mij goed geholpen met het beantwoorden van mijn vragen.

Megan

Ik ben erg goed geholpen door XLEasy. Goede service, duidelijk en snelle communicatie! Ik raad het zeker aan.

Erwin

Snelle en goede communicatie .
Auto bevalt super

Coen

Ik heb het contact erg fijn ervaren. Reageerde snel op mailtjes en waren ook makkelijk telefonisch te bereiken. Het enige wat ik jammer vond was dat het niet mogelijk was om een proefrit voor een... Ik heb het contact erg fijn ervaren. Reageerde snel op mailtjes en waren ook makkelijk telefonisch te bereiken. Het enige wat ik jammer vond was dat het niet mogelijk was om een proefrit voor een auto aan te vragen via XLEasy, als je dat wilt maak je zelf een afspraak met een lokale dealer.

Hans

Ik heb door bemiddeling van XLeasy snel mijn privatelease-auto ontvangen. Professionele en snelle afhandeling, precies zoals je hoopt. Kortom fijn zaken doen!