XLEasy

Erik

We zijn zeer goed geholpen.
De auto rijdt perfect.

Echt een leuke sportieve auto.

Geertje

Alles is altijd prima geregeld ook als ik schade had werdt de auto gehaald en weer terug gebracht. Niks te klagen

Jolijn

4 jaar zonder problemen met de auto gereden.

Resi

Ben zeer tevreden met de auto, echter het contact met XLEasy laat tot op dit moment veel te wensen over. Allereerst hebben ze de startdatum verkeerd gezet. Waardoor ik meer zou moeten betalen, dan... Ben zeer tevreden met de auto, echter het contact met XLEasy laat tot op dit moment veel te wensen over. Allereerst hebben ze de startdatum verkeerd gezet. Waardoor ik meer zou moeten betalen, dan daadwerkelijk het geval zou zijn. Na een bericht van mij, wordt er een credit nota per e-mail verstuurd. Desondanks zie ik toch het teveel berekende bedrag klaar staan voor afschrijving. Ik stuur weer een e-mail met de vraag of dit wel goed gaat. Krijg een zeer denegerende reactie, sorry als we niet duidelijk waren, natuurlijk wordt het verrekend. Tot op de dag van vandaag (nu anderhalve week later; is het nog steeds niet gecorrigeerd). En heb ik dus nog steeds teveel betaald. Niet echt een goed vooruitzicht voor de komende jaren.

Tommy

Goede service, goede communicatie. Auto was eerder klaar dan verwacht en in overleg eerder afgegeven. Ben er super blij mee!

Marco

Inmiddels mijn 2e lease auto bij dit bedrijf.
Inmiddels mijn 2e lease auto bij dit bedrijf.
Met de eerste auto ondervonden wij enkele problemen welke onder dealer garantie zijn verholpen waarbij met 1 telefoontje alles zorgeloos werd opgelost.
Nu dus onze 2e auto bij dit bedrijf gekozen en ik ga er blind van uit dat ik 4 jaar kan genieten van het autorijden.
Al met al vind ik dit een vakkundig bedrijf waar men alles in duidelijke taal uitlegt en je zeker helpt met persoonlijk advies.

Jacob

Direct geholpen voor levering van een auto op korte termijn.
Korte lijnen, persoonlijke benadering zowel mail als telefoon, kortom een aanrader.

Paul

Het voortraject was prima. Aan het eind een stuk minder. Slechte aflevering zonder instructie. Tot twee keer toe dubbele foutieve communicatie met de financiële afdeling.

Shurendly

Werd goed geholpen en begeleid in het voor proces.

Alleen wat is miste was toen het auto geleverd werd, had ik verwacht dat ik meer informatie over het auto zou krijgen.

Melissa

Ik ben fijn geholpen bij XLeasy bij het vinden van mijn nieuwe auto. Ik werd altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk de perfecte auto uit kunnen kiezen.