XLEasy

Fons

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Steeds weer viel mij op dat hij erg klantgericht is. Snelle en vriendelijke reacties per mail,... Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Steeds weer viel mij op dat hij erg klantgericht is. Snelle en vriendelijke reacties per mail, behulpzaam waar nodig en goed met mij meegedacht. Kortom : erg fijne ervaring.
Contract staat op naam van mijn vrouw Ingrid |Lemmink, de contacten waren met mij.

vriendelijke groet,
Fons

Wim

Prima bedrijf.
Goed en snel geholpen

Martin

Wij hebben de auto opgehaald in Amersfoort waar we super werden ontvangen. Alles werd uit gelegd en daat werd ook ruim de tijd genomen onder het genot van een bakje koffie/thee.
Het nieuwe...
Het nieuwe model Opel Corsa is een heerlijke auto om in te rijden. De GS line is ruim en comfortable ingericht. Heeft ook veel accessoires en rijd lekker. Ligt goed op de weg.

Dre

Snel en goed geholpen. Met andere woorden aan te bevelen voor iedereen !!!!

Daniel

Nog niet lang klant maar voor dusver is alles duidelijk en ontvang ik op alle vragen snel en duidelijk antwoord. Auto rijd perfect en de afhandeling bij het ophalen van de auto verliep ook... Nog niet lang klant maar voor dusver is alles duidelijk en ontvang ik op alle vragen snel en duidelijk antwoord. Auto rijd perfect en de afhandeling bij het ophalen van de auto verliep ook soepeltjes. Zeer tevreden!

Lisa

Heel goed geholpen met het bestellen van mijn nieuwe lease auto!
Helemaal blij ook toen ik hem ging halen want hij is nog mooier dan ik had verwacht.

Stefan

Alles netjes en vlot verlopen.
Een goede services Groetjes Stefan

Monika

Citroën C3 opgehaald volgens afgesproken tijd.
Ontvangst vriendelijk. Formaliteiten afgehandeld onder genot van koffie.
Uitgebreide uitleg van de nieuwe auto.
Als geheel laat het een...
Citroën C3 opgehaald volgens afgesproken tijd.
Ontvangst vriendelijk. Formaliteiten afgehandeld onder genot van koffie.
Uitgebreide uitleg van de nieuwe auto.
Als geheel laat het een verzorgde indruk achter.

Greta

Het is een fijne auto.

Johan

Een vlotte afhandeling en keurige af levering