XLEasy

Jan

Goede auto. Vlotte 5bak.

Shelton

Ik heb erg lang moeten wachten op de auto. dit komt door de onvermijdelijke corona-gevolgen. Maar nu ik de auto heb, was het het wachten waard.

Nestor

It was a fast transaction and the agent is very cooperative.

Angelina

Goede service ontvangst

Gerard

Mijn ervaring met XLEasy is gewoon top
Alles is snel geregeld, contact is ook super, als er al vragen zijn,dan zijn die met een opgelost. Nieuwe auto keurig afgeleverd.
dus gewoon top.

Ben

Zeer tevreden over de gang van zaken wbt onze nieuwe leaseauto.
Netjes afgeleverd aan huis op het afgesproken tijdstip.
Communicatie met de leasemaatschappij dik in orde. Bedankt...
Zeer tevreden over de gang van zaken wbt onze nieuwe leaseauto.
Netjes afgeleverd aan huis op het afgesproken tijdstip.
Communicatie met de leasemaatschappij dik in orde. Bedankt hiervoor.
Nu genieten van onze nieuwe aanwinst!

R.F.

Verkoop begeleider Pascal heeft ons zo goed als mogelijk geïnformeerd en was behulpzaam.
Na telefonisch contact met Yvo en een uitgebreide evaluatie van enige misverstanden heb ik de eerste enquête verbeterd.De lucht is geklaard en daar heb ik een prima gevoel aan overgehouden.

( 6000km)
Met Gr. R.F. Douma

H.J.

Maar....we hebben nog vier jaren te gaan(?!) Mijn ervaringen, tot nu toe, met XLEasy zijn uitstekend. Als alles goed gaat , zonder enig probleem, dan is zo,n beoordeling gerechtvaardigd.
Maar....we hebben nog vier jaren te gaan(?!)
Op 16 juni kon ik de auto in ontvangst nemen. De aflevering, voor Wassink autogroep, ging precies zoals gepland. Aflevering kon niet beter. ik was zelf degene die de eerste kilometers mocht afleggen, want de auto werd op een autotaxi gebracht. Ook de brandstof ontbrak niet. 'Service' de chauffeur/bezorger aan. Perfect!.
\Dank ook aan Nicole Ebbers van Wassink . Een heel aardige dame die bewerkstelligde dat mijn auto een week eerder afgeleverd werd dan aanvankelijk de bedoeling was. Daar was ik zeer content mee. Ik heb Wassink autogroep dat ook laten weten. Ik doe al aan mond tot mond reclame voor dat bedrijf. Ze zitten helaas te ver bij mij vandaan om mijn auto daar in onderhoud te geven.
Ford Nederland heeft mij niets gevraagd. als ze dat wel zouden doen was mijn evaluatie tot nu toe; Een fantastische nwe. Ford Fiesta! Enorm vernieuwd, compleet modern en mooi dashboard. Alle denkbare accessoires erop en eraan. Super soepel rijdend en heerlijk stil. Feitelijk zijn het , enigszins gechargeerd, vooral de banden die je hoort (en die zijn behoorlijk stil). Deze nwe. Fiesta en echt behoorlijk beter dan mijn vorige Fiesta.
Eén minpunt voor Ford. De navigatiekaart(en) is/zijn niet up to date.
Een rotonde van enkele jaren oud in mijn dorp wordt door de navigatie niet gekend. Dat is natuurlijk minder. Ik hoopte juist een nwe. auto en dus ook een up to date navigatie. Mogelijk kan Ford daar nog een update toepassen?. Wellicht iets voor XL Easy of evt. Wassink om daar in te bemiddelen? Daar hoor ik graag over.
|Eindconclusie (muv laatste punt) alles perfect/uitstekend.
Vriendelijke groet,
H.J. (hans)Prins
Holten

Marcel

In goed overleg een juiste keuze kunnen maken, was niet m’n eerste keuze maar goed alternatief. De Opel Corsa rijdt top!