XLEasy

Reinier

Super bedrijf met echte mensen die alles voor je doen

Peter-Jan

Vanaf het eerste contact tot aan de levering, zeer aangenaam en aanbevelingswaardig.

Fred

Zowel in het 'offerte/keuze stadium' goed begeleid door mijn contact persoon. Ook na aflevering van de auto waren er nog wat onduidelijkheden van mijn zijde omtrent de eindafrekening van de 'oude... Zowel in het 'offerte/keuze stadium' goed begeleid door mijn contact persoon. Ook na aflevering van de auto waren er nog wat onduidelijkheden van mijn zijde omtrent de eindafrekening van de 'oude auto' . Echter door mijn contactpersoon is daar op snel een goed gereageerd.

Amine

Heel goed betreft de communicatie.

RAM

Wellicht hebben jullie mijn eerdere reactie nog niet gelezen.

Geachte lezer,

Wellicht hebben jullie mijn eerdere reactie nog niet gelezen.

Geachte lezer,

Na een maand de geleasede T-Rock in huis te hebben, heb ik het gevoel dat mijn klacht wordt afgewimpeld met de opmerking het mijn eigen probleem te zijn en dat Xleasy er niets aan kan doen. Na wel overwogen een contract aan te gaan voor 4 jaar (Volkswagen VW T-Roc 1.0 TSI 81kw/110pk STYLE met kenteken L-410-HX). Ben ik er automatisch vanuit gegaan dat de functie Apple-Carplay bij dit contract aanwezig zou zijn. Nu blijkt dit bij het afleveren van de auto niet het geval te zijn en deze functie een extra is die zelf bekostigt zal moeten worden. Een behoorlijke tegenvaller voor zo'n auto met een pittig maandbedrag. Opmerking vanuit XLeasy was dan ook, dit was uw keuze voor dit type auto en is niet ons probleem, met als extra opmerking:

"Zoals de dealer al aangaf kun je de optie wel gewoon achteraf nog laten toevoegen. Je kunt dit bij elke officiële Volkswagen dealer doen. Hierbij heb je de keuze om dit zelf direct te betalen of de kosten hiervan te verwerken in je contract. Ik snap dat dit erg vervelend voor je is. Maar helaas is het voor ons niet mogelijk om in te schatten welke opties een klant wel of niet op een auto verwacht”. Nu zijn wij maar voor de eerste optie gegaan en de kosten privé te betalen. Heb dan ook een afspraak gemaakt met de dealer (POUW). Deze kwam na 2 uur met het bericht dat het absoluut niet mogelijk is bij deze auto! Het verkooptype (A113CX), deze auto dus, wordt niet vrijgegeven voor deze functie. M.a.w. het is dus “niet” mogelijk om deze functie te activeren.
Hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord, dat kunt u begrijpen en heb ik voor de zoveelste keer Xleasy deze domper laten weten. Weer krijg ik te horen dat dit ons probleem is.

Naast het genoemde probleem ervoer ik i.p.v. klantvriendelijkheid een onzakelijke opstelling en een onvriendelijke bejegening.

Omar

Na heen en weer mailen met de vereisten en een getekend offerte helaas niet goed gegaan. Na een tijdje gelukkig wel een auto gevonden. Echter na 1 week heeft het al defecten zo heb ik bijna 1 week... Na heen en weer mailen met de vereisten en een getekend offerte helaas niet goed gegaan. Na een tijdje gelukkig wel een auto gevonden. Echter na 1 week heeft het al defecten zo heb ik bijna 1 week niet kunnen rijden omdat de spiegels niet open klapte na 1 week!

Daarbij moet ik nu ca 3 weken wachten om het te laten repareren. Teleurstellend en ook nog eens niet een zelfde klasse vervangend vervoer.

Indra

Heel goed betreft de communicatie Snelle reactie bv bij een vraag

DIRK

Goede service, geweldig geholpen.
Klasse

Heydee

Alhoewel vanuit mijn kant het tot geen deal is gekomen, was Pascal van de Braak mij tot grote hulp geweest. Communicatie via email en telefoon verliep snel en goed. Informatie verstrekking was... Alhoewel vanuit mijn kant het tot geen deal is gekomen, was Pascal van de Braak mij tot grote hulp geweest. Communicatie via email en telefoon verliep snel en goed. Informatie verstrekking was duidelijk.

Olaf

Reageren snel en zijn niet kort door de bocht als het om een hoge BKR registratie gaat. Denken mee voor een oplossing