XLEasy

Lerus

Alles loopt hoe je verwacht hoe het hoort te lopen. Ik ben zeer tevreden. Jullie hebben een zeer tevreden klant.

Harry

Vanaf het eerste (telefonische) contact zijn wij positief verrast door de persoonlijke benadering van deze voor ons nieuwe leasemaatschappij. Erg fijn een vaste leaseadviseur -Mark- te hebben, dan... Vanaf het eerste (telefonische) contact zijn wij positief verrast door de persoonlijke benadering van deze voor ons nieuwe leasemaatschappij. Erg fijn een vaste leaseadviseur -Mark- te hebben, dan weten beide partijen snel wat er speelt. Wij kijken uit naar een langdurige (60 maanden) samenwerking. Chapeau!

sander

Mijn vorige leasemaatschappij kwam mijn oude auto op halen en binnen bij xleasy wisten ze van niets en zijn daarom weer huiswaarts gekeerd, waardoor ik een mail kreeg dat ik mij niet aan de afspraak... Mijn vorige leasemaatschappij kwam mijn oude auto op halen en binnen bij xleasy wisten ze van niets en zijn daarom weer huiswaarts gekeerd, waardoor ik een mail kreeg dat ik mij niet aan de afspraak hield.

Ziana

Wat een super fijne stille auto! Rij comfort is echt fenomenaal! Ik ben dik tevreden!
Service vanuit XLEASY was als van ouds; fantastisch

Madhusudan

Pascal was very responsive and patiently answered all my queries. The overall leasing process was very smooth and simple.

Vladimir

Al 5 jaar verder en 2 autos een blije klant ))) elke keer weten ze een top service te leveren!!!

Michel

De ervaring met xleasy is in 1 woord perfect.De onderlinge communicatie via email is buiten gewoon goed verlopen. Mij vragen omtrent lease werden binnen no time beantwoord door Pascal van xleasy.... De ervaring met xleasy is in 1 woord perfect.De onderlinge communicatie via email is buiten gewoon goed verlopen. Mij vragen omtrent lease werden binnen no time beantwoord door Pascal van xleasy. Zeer goede bekwaamde vakmensen.

Sahar

Tot nu toe tevreden! Van aanvraag tot bezorgen van mijn auto verliep alles zeer soepel. Goede communicatie en goed bereikbaar.

Karima

Ben zeer tevreden met de auto maar ook met de communicatie en de vriendelijkheid!

Ger

Goede service en informatie op al mijn vragen.