XLEasy

P.J.

Prima afstemming gehad om de auto van mijn keuze binnen 2 weken geleverd te krijgen. Top service en communicatie.

Aaron

Goede service en betrouwbaar.

Mike

De communcatie en service van Xleasy is uitstekend! De auto ook netjes optijd en ondanks de huidige corona maatregelen toch een leuke aflevering gehad.
Het infotainment systeem van de auto laat...
Het infotainment systeem van de auto laat het af en toe te wensen over, verder een heerlijke auto.

Marion

Fijne contactmomenten en goede service, heel blij met de medewerking! Gewoon erg goed geholpen.

Schoen

Op zich is alles in orde, Toyota Yaris aangeschaft, fijne auto.
Contact met lease-maatschappij ging keurig en vragen werden snel beantwoord.
Puntje waar op gelet moet worden:
Tijdens...
Op zich is alles in orde, Toyota Yaris aangeschaft, fijne auto.
Contact met lease-maatschappij ging keurig en vragen werden snel beantwoord.
Puntje waar op gelet moet worden:
Tijdens de onderhandelingen diverse malen aangegeven dat levering via dealer Zaandam gewenst was, en er werd gezegd dat dat in orde kwam. Toen ik het leasecontract ontving stond daar als afleverplaats Ridderkerk, dus wederom gevraagd om aflevering Zaandam. Ja hoor, dit kwam in orde, Ridderkerk stond gewoon standaard in het contract.
Met dealer in Zaandam afspraak gemaakt om oude auto in te leveren en prijs afgesproken. Toen de auto daadwerkelijk geleverd werd ontving ik een telefoontje uit Ridderkerk dat zij de auto kwamen brengen. Eh nee, die zou via de dealer in Zaandam worden geleverd.
Kortom: dealer Zaandam boos en daardoor kregen we de helft van de afgesproken inruilwaarde. Ook kreeg ik nogal een hoge rekening tankkosten na aflevering (ja gebruikelijk, maar de benzineprijs was erg laag op dat moment), en was er 100km van die tank opgereden ivm de afstand Ridderkerk-Zaandam (waar ik dus niet om gevraagd had).

Harry

Zeer snelle reactie via de mail.
Denken met je mee.
Auto liet even op zich wachten maar dat lag aan de dealer.

Moenie

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Snelle en vriendelijke reacties per mail, super servicegericht en behulpzaam.
Hartelijk dank...
Hartelijk dank voor je begeleiding en hulp bij het aanschaffen van mijn 1e lease auto. Ik heb
het zeer positief ervaren. Ik ben super blij met mijn Suzuki Ignis. Hij rijdt echt heerlijk.

Alex

XL Easy heeft ons goed geïnformeerd en Pascal en Ivo zijn vriendelijke, behulpzame medewerkers. We zijn erg blij met onze auto!

Arie

Hartelijk dank voor jullie begeleiding en hulp bij het aanschaffen van onze lease auto. Wij hebben het zeer positief ervaren.