XLcasa

Alice de Mare

Ik ben heel goed begeleid en geholpen met de verkoop van mijn woning. Goed kwaliteit prijsverhouding. Duidelijkheid, snel contact, vriendelijk, eerlijk, komen afspraken na en duidelijke adviezen.... Ik ben heel goed begeleid en geholpen met de verkoop van mijn woning. Goed kwaliteit prijsverhouding. Duidelijkheid, snel contact, vriendelijk, eerlijk, komen afspraken na en duidelijke adviezen. Van aanvang tot eind top. Kortom ZEKER aan te raden.

Eerlijk, duidelijk, betaalbaar.

bert de gans

Super goed
3 jaar geleden mijn appartement in Zaandam verkocht via XL Casa, het contact met Dennis was super goed.
Nu mijn appartement in Amsterdam verkocht via XL Casa dit op basis van...
Super goed
Nu mijn appartement in Amsterdam verkocht via XL Casa dit op basis van mijn positieve ervaringen de vorige keer.
Ik heb regelmatig contact gehad met Dennis, die is zeer pro actief en zeer klant vriendelijk.
Als ik weer ga verkopen dan weer XL CASA

Communicatie en ondersteuning tijdens het verkoop proces

Reactie XLcasa:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij zijn u weer graag van dienst geweest. Veel succes en graag tot een volgende keer.

W. Van,t zand

Goede en snelle onderhandeling

Snel contact

Diana

Zeer positieve ervaring

KLantvriendelijk richting koper en verkoper. Geen verborgen agenda.

Sacha

Appartement in Amsterdam verkocht

Goed advies, prettige communicatie, overall begeleiding

Istvan M.T.T Tan

Uitstekend!

Professioneel, klantgericht, servicegericht en vriendelijk!

MM Bleijinga

Prima geholpen

Communiceren, vriendelijk en duidelijk

Zeer goed

Communicatie, ondersteuning,

XLcasa heeft ons prima, laagdrempelig en professioneel geholpen bij de verkoop van onze woning.

Directe korte communicatie lijnen.
Prima foto service

Goed contact