XLcasa

J.R. Gopali

Super goed. Samenwerking was super.
Mijn huis binnen 2 weken verkocht.
Aan te bevelen aan iedere verkopende partij.

Persoonlijkheid, professionaliteit, uitleg. Mensen met ervaring maar ook je persoonlijk advies geven. Heb een huis bij hem gekocht daarna mijn huis verkocht. Super cool. Succes

J.R. Gopali

Mijn ervaring op professioneel gebied is geweldig. Benadering, geduld, goede uitleg maar vooral persoonlijke correcte benadering. Advies op maat.

Persoonlijk advies en correcte houding.
Vriendelijk doch zakelijk

Prima!

Snelheid van 'schakelen'.

Buitengewoon goed. Beter dan Makelaarsland, beter dan conventionele makelaar. Reeds twee huizen verkocht - perfecte begeleiding

Service, altijd bereikbaar, briljant advies

Reactie XLcasa:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en u kan het weten met al twee door ons verkochte huizen!

Snel, duidelijk en behulpzaam

Duidelijk en snel

Amber Jansma

Heel goed! Ik ben super snel geholpen en mijn woning was binnen 4 weken verkocht en geleverd!

Snelheid van handelen en reageren op vragen.

Reactie XLcasa:

Nog even we we gaan naast onze schoenen lopen, weer een 10!
Snelheid, bereikbaarheid voor het beste verkoopresultaat,

Zeer goed

altijd bereikbaar

Reactie XLcasa:

Altijd bereik, 7 dagen in de week !

S. Timmer

Voor het eerst ons huis 'zelf' verkocht zonder een traditionele makelaar. Wij hebben XL casa van mijn collega. Zij waren er erg over te spreken. Wij hebben hun zodoende ingeschakeld. En we zijn vol...

Sterke communicatie, duidelijk en transparant. Goede bereikbaarheid!

Reactie XLcasa:

Een 10! hartelijk dank hiervoor en het duidelijke verslag van onze werkwijze.
Heel veel woongenot gewenst in de nieuwe woning!

Rob Thijsse

Ik ben onder de indruk van het concept van XLCasa, en van de uitvoering daarvan. Waar gewone makelaars heel dik over doen: advertentie tekst, taxatie, foto’s, plaatsing op Funda etc., dat hebben zij...

Snelheid, zakelijkheid, transparant, lage kosten, ter zake kundig, doelgericht

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor de lovende kritiek en het cijfer 10!
Een opmerking: de bonus hebben wij in het leven geroepen omdat er wel eens werd gedacht dat wij ons best niet doen, vanwege de vaste beloning. De bonus is geheel vrijblijvend, hoeft dus niet maar geeft sommigen de zekerheid dat wij echt het uiterste eruit halen.

Inge Wunsch

Heel positief op alle vlakken.

Korte lijnen
Altijd bereikbaar/goede communicatie
Van aanvraag naar plaatsing verloopt zeer snel