XL10.nl

VolkerWessels

Goed, Hermien is een fijne coach

Trias

Fijne trainingsdagen gehad

Nee alles was goed geregeld

Coteq/Cogas

Goede manier van tips geven en ook de manier hoe de docent het brengt. Leerzaam

John Musch/ Ophtec

Erg leerzaam met een superleraar!

Nvt

Salco Bedrijfsdeuren

Positief

Elect B.V.

Professioneel, communicatie verloopt prima, er is overleg, vriendelijk, doortastend, vraag goed weten om te zetten tot een juiste opdracht.

geen verbeterpunten.

Arjan Rosink Ellab

Positief: training doelgericht voorbereid voor mij

op dit moment niet.

n.v.t.

Mijn persoonlijke ervaringen zijn gematigd positief. Uitermate vriendelijke begeleiding. Daarnaast was de opzet van de testdag voor mij niet prettig omdat er om en om werd getest en geïnterviewd. De... Mijn persoonlijke ervaringen zijn gematigd positief. Uitermate vriendelijke begeleiding. Daarnaast was de opzet van de testdag voor mij niet prettig omdat er om en om werd getest en geïnterviewd. De omschakelingen die ik moest maken tussen ratio en emotie heb ik als zwaar ervaren. Van meerdere collega's heb ik gehoord dat ze zich niet goed herkenden in het profiel. dat kan uiteraard aan allerlei factoren liggen, maar ik vond het opvallend.
De score betreffende de passendheid voor de functie is niet toegelicht. In het rapport is niets opgenomen over de drive terwijl daar wel over gesproken is. M.i. een belangrijk deel van de analyse en het ontwikkelpotentieel.

tips: de testen in 1 blok afnemen en in de middagsessie het gesprek voeren.

Carintreggeland

De communicatie training was goed en duidelijk gegeven. En een fijn ontvangst.

Niets op aan te merken

Gemeente Borne

Duidelijke instructies vooraf. Hartelijk welkom en gastvrij. Prima begeleiding tijdens assessment.

Plaatsing PC en tafel in de ruimte was raamgericht. Mogelijk afleiding door zaken die buiten gebeuren.