XL10.nl

XL10.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop XL10.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company478
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen XL10.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 478 ervaringen.

Naazma Lftekaralikhan

Je leert ongemerkt en op een plezierige manier meer dan je denkt..
de kleinschaligheid en het praktisch toepassen van de theorie maakt dat het werkt.

Peter van Emmerik
Peter van Emmerik
Score voor XL10.nl:5/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Een hã©ã©l nuttige cursus voor een ieder een aanrader. zeker voor mensen die toch wat verlegen zijn een must.

Chantal del Prado

Het was een hele leerzame ervaring waar ik veel aan heb gehad. en hetgeen wat ik heb geleerd pas ik nu ook dagelijks toe op mn werk..

Bianca Langendoen

Leuke cursus. corrie is een hele leuke, vrolijke en zeer professionele vrouw. we waren met een klein clubje en kregen de volledige aandacht en het werd zeer leuk gebracht.

Monique Orriens
Monique Orriens
Score voor XL10.nl:5/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Aanrader; het was een goede, leuke training met veel leermomenten en de organisatie is van begin tot eind uitstekend.

Fred van Davelaar
Goed (8/10)
Fred van Davelaar
Score voor XL10.nl:4/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Een intense, bruikbare en op praktijk gerichte cursus. prettig is dat de groep cursisten qua hoeveelheid klein is.

Ellen van den Berg

Het is een zeer leerzame, bruikbare cursus. in de praktijk zal het zeker van pas gaan komen..
de uitleg is goed, duidelijk en persoonlijk.

Iwan Albinus

Uitstekende communicatietraining met veel praktijkoefeningen. door gebruik van camera krijg je te zien hoe anderen jou ervaren. erg confronterend, maar juist daardoor word je je bewust waarop je je kunt verbeteren. heb je je leerdoelen voor ogen en een actieve houding tijdens de training dan zul je zeker vooruitgang boeken in je communicatie.

Marc Sleegers

Zeer leerzame cursus, waarmee ik in de toekomst beter kan functioneren op mijn werk en prive. verder is het prettig dat de groepen niet groot zijn.

Rik Kamperman

Door de kleine groep (max. 6 personen) was er veel persoonlijk advies mogelijk. een ieder zat op het puntje van zijn stoel en was enthousiast en fanatiek. dat is inspirerend om te beleven. het acteerwerk van renã© velthuis bij de rollenspellen was inherent aan praktijksituaties en bewustmakend van je vaardigheden.

Bedrijfsinformatie

Over XL10 De kleinste groepen van Nederland. En dat merkt u!

U traint bij XL10 in een groep met maximaal 7 andere deelnemers. Hierdoor krijgt u meer aandacht en is er volop tijd om in te spelen op uw specifieke vragen.
Adres
Welbergweg 33