XL10.nl

XL10.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop XL10.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company503
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen XL10.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 503 ervaringen.

Frederik Furnee
Uitstekend (10/10)
Frederik Furnee
Score voor XL10.nl:5/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

De training was leerzaam en erg leuk. de praktische oefeningen waren goed voor mijn zelfvertrouwen.

Roy Griffioen

Super informatieve cursus. en aalco is een toffe docent met de juiste hoeveelheid humor. ook bij bcn is is alles tot in de puntjes goed verzorgd. een aanrader.

Sjoerd Wieggers
Goed (8/10)
Sjoerd Wieggers
Score voor XL10.nl:4/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Leuke cursus met goede handvaten wie in de praktijk gebruikt kunnen worden. duidelijke lesstof en goede locatie.

Roy Voortman
Uitstekend (10/10)
Roy Voortman
Score voor XL10.nl:5/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Leuke en interactieve training. door de rollenspellen zeer praktisch, met goede handvaten om verder te gebruiken.

Davy Luijkx

Deze cursus heeft mij veel dingen leren begrijpen. je doet veel 1 op 1 dat is fijn want zo heeft iedereen de aandacht die nodig is.

Eveline Bouquiet

Prettige, duidelijke, ervaren docent. de docent was in staat je continue bij de les te houden. geen moment verveeld. het waren twee geweldige dagen.

Joyce Casteel

Goede organisatie en opleider xl10 mbt curus effectief communiceren kleine groep en dus tijd voor individuele praktijkoefening tijdens 2 daagse.

Niels de Blok

Een training waar veel aandacht wordt geschonken aan de deelnemers om dingen uit het praktijk als voorbeeld te nemen in de training. hierdoor is enige tijd meewerkend leidinggevende zijn geen must maar helpt wel bij de training en het programma.

Jeroen Huurenkamp
Goed (8/10)
Jeroen Huurenkamp
Score voor XL10.nl:4/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Kleine groep, waardoor communicatie persoonlijk verloopt is prettig. goede balans theorie en praktijk.

Thommy Wienk

Leerzame en praktische cursus. trainer is erg motiverend en enthiousast. veel praktijkvoorbeelden en doelgericht. zeker een aanrader.

Bedrijfsinformatie

Over XL10 De kleinste groepen van Nederland. En dat merkt u!

U traint bij XL10 in een groep met maximaal 7 andere deelnemers. Hierdoor krijgt u meer aandacht en is er volop tijd om in te spelen op uw specifieke vragen.
Adres
Welbergweg 33