Ricky Zeeman

Ik had 10 meter ketting besteld. Misschien een idee om dat ergens op te rollen ipv een plastic dingetje erom heen. Was niet fijn op die manier het goed uit elkaar te halen

Reactie Xitin Beads:

Beste Ricky, je hebt een voordeelverpakking met 10 meter ketting besteld. Die 10 meter wordt door mijn leverancier op deze manier ook aangeleverd en is als je het met beleid doet prima af te rollen.... Beste Ricky, je hebt een voordeelverpakking met 10 meter ketting besteld. Die 10 meter wordt door mijn leverancier op deze manier ook aangeleverd en is als je het met beleid doet prima af te rollen. De voordeelverpakking houdt in dit geval in dat je de verpakking zo krijgt zoals ik hem binnen krijg. Zonder dat ik hier nog extra werk aan heb, hierdoor is de prijs lager dan als je dit per meter zou bestellen. Op het moment dat ik de voordeelverpakking moet openen afrollen en op een klosje moet rollen is het voordeel hiervan ook weg, want dan is er iemand voor aan het werk, dan moet er een klosje bij, dat is allemaal niet gratis dus zal de verkoopprijs omhoog moeten. Klosjes passen vaak niet door de brievenbus wat het product dan nog duurder maakt. Zonde van het geld toch? Je hebt dus flink bespaard doordat het niet op een klosje zat maar netjes opgerold en vastgezet met een stripje.

Wim van Grinsven

na-service

Tineke

Word keurig verzonden en op tijd, alles verloopt tot nog toe gewoon prima.

De artikelen zitten goed verpakt en een extra kaartje met daaraan iets leuks om je te bedanken voor je bestelling brengt altijd een glimlach op mijn gezicht.

Wendy de Waard

Top ga zo door, snelle levering, goed verpakt, en super vriendelijk.

Geen èèn ga zo door.

Lucienne Dral

Correcte levering

communicatie en natuurlijk de artikelen

Joke van Gend

Ik zocht koperdraad voor mn dochter en kwam op deze site terecht. Hele leuke site met uiteenlopende artikelen. Dit was mn eerste bestelling maar beslist niet de laatste. Ook nog een leuke attentie... Ik zocht koperdraad voor mn dochter en kwam op deze site terecht. Hele leuke site met uiteenlopende artikelen. Dit was mn eerste bestelling maar beslist niet de laatste. Ook nog een leuke attentie als bedankje.

Leuke site met prima uitleg. Goede prijs, snelle levering.

Melanie Arkesteijn

Goed, wordt altijd netjes geholpen met advies en ideën

Weet wat ze zelf verkoopt

Marjan Blomjous

ze verkopen iets wat nergens te krijgen is

Toos van Heugten

Heel goed

E.G. van Donselaar

Uitstekend

zeer snelle levering en product zorgvuldig verpakt