Levering

Global DG Solutions

Zeer goede ervaring. Fijn bedrijf om mee te communiceren: reageren snel op de email en zijn erg flexibel. Website is zeer uitgebreid en biedt veel keuze. Onze medewerkers kiezen er elk jaar weer... Zeer goede ervaring. Fijn bedrijf om mee te communiceren: reageren snel op de email en zijn erg flexibel. Website is zeer uitgebreid en biedt veel keuze. Onze medewerkers kiezen er elk jaar weer voor om op deze manier hun kerstpakket te bestellen.

Communicatie
Flexibel
Veel keuze
Nette levering

HDM

Tot nu toe altijd een positieve ervaring met X-masgiftsonline. Al meerde malen onze jaarlijkse kerstpakketten hier besteld en altijd netjes en op tijd geleverd. Het assortiment is ook zeer... Tot nu toe altijd een positieve ervaring met X-masgiftsonline. Al meerde malen onze jaarlijkse kerstpakketten hier besteld en altijd netjes en op tijd geleverd. Het assortiment is ook zeer uitgebreid en wat ik zelf tevens erg leuk vind, is de mogelijkheid een pakket zelf samen te stellen!

-Snelle reactie
-Zelf samenstellen van kerstpakket mogelijk

Al jaren prettig, mn ook door de leuke en gevarieerde collectie.

prettige en snel antwoord op vragen

voor werkgever wat onduidelijk soms wat er op de site nog moet gebeuren, qua aanvraag, boodschap toevoegen.

Stip Hilversum

Was een prima ervaring, werd snel en goed geholpen.

De snelle terugkoppeling.

thyssenkrupp Encasa

We hebben op redelijk korte termijn besloten om de kerstpakketten via X-masgiftsonline te doen en iedereen zijn of haar eigen pakket te laten kiezen. X-masgiftsonline heeft ons fantastisch geholpen... We hebben op redelijk korte termijn besloten om de kerstpakketten via X-masgiftsonline te doen en iedereen zijn of haar eigen pakket te laten kiezen. X-masgiftsonline heeft ons fantastisch geholpen met de realisatie ervan.
Ik heb X-masgistsonline aan andere aanbevolen.

snel en adequaat
klant en servicegericht

V&R

Alle kerstpakketten ruim op tijd geleverd. Uiteindelijk bleek er in 1 Rituals pakket een kapot flesje te zitten. Dezelfde week kregen wij een nieuw flesje toegestuurd. Top service!

Hele snelle service.

N.v.t.

Voor onze verschillende zorghuizen hebben wij een totaal van 86 kerstpakketten besteld.

Communicatie via mail was duidelijk en snel. Ook de vraag om gesplitste facturen was geen probleem en werd goed opgepakt.

Geen.

Ontzettend prettige samenwerking, heel flexibel en ontzettend goede service

Ontzettend klantvriendelijk
Ook in de afhandeling heel zorgvuldig

Anneke de Leeuw

Mijn ervaring met X-masgiftsonline is prima. We hebben al meerdere malen onze kerstpakketten hierbij besteld en tot op heden altijd prima verlopen en goed geregeld.

Je krijgt snel reactie als je vragen hebt, alles is eigenlijk mogelijk. Je kunt het zo krijgen als hoe je het hebben wilt en zelfs op het laatste moment kan er nog iets gewijzigd worden.

nee helemaal top!

Snelle, correcte leveringen, korte lijnen en prima service.