Levering

De website werkte prima, snelle reactie. Helaas was in de kerstpakketten zelf 1 hoofditem niet meegeleverd, maar die zijn heel snel nageleverd.

- snelle reactie
- super fijn dat je online zelf je kerstpakket kan samenstellen, ook voor een kleiner aantal medewerkers.

een gelijk compleet kerstpakket zou nog beter te zijn geweest

Michel Staat

Een passend kerstcadeau voor iedereen.

Heldere, snelle communicatie en feedback. Stipte levering en nakoming van afspraken. Flexibel indien nodig.

Goede ervaring, grote keuze in artikelen en producten

Altijd snelle reactie, en correctie afhandeling

Bakkerij Dam

Wij bestellen al diverse jaren onze kerstpakketten via X-masgiftsonline en zijn hier heel tevreden over. Ons personeel is erg blij met het ruime aanbod.

Enorm veel keus!

Het zou fijn zijn als het assortiment aangevuld kan worden met gereedschap.

C-Control BV

Service, snelheid, ik kom altijd veels te laat met mijn wensen maar Claudia hoor je nooit zeuren dat ik eerder had moeten bestellen, ik kan altijd al mij wensen laten uitvoeren. Ik ben overigens... Service, snelheid, ik kom altijd veels te laat met mijn wensen maar Claudia hoor je nooit zeuren dat ik eerder had moeten bestellen, ik kan altijd al mij wensen laten uitvoeren. Ik ben overigens geen familie of iets dergelijks van Claudia

alles

Middelwaart, Aurex B.V.

Goede ervaring met x-masgifts.
Zeer klantvriendelijk. Uitgebreid assortiment met leuke producten.

Uitgebreid assortiment
Prijs
Snelle reactietijd

Groot assortiment, goede service

nee

nee

Al voel ik me soms wat schuldig over het gemak voor de werkgever ;-) Mijn personeel wil eigenlijk niets liever!!!

Snelle reactie, mooi en gevarieerd assortiment

Prima service. Snelle levering. Keurig verpakt geleverd. Telefonisch contact was goed.

Zie hierboven

Kleuren wijken af van de plaatjes op de site.