Levering

C. van der Ploeg

Wij bestellen al jaren onze pakketten bij Claudia Kranen van X-masgiftsonline. Is altijd goed gegaan.

Zeer klantgericht en goed bereikbaar.

Geen. Prima zo.

Gemakkelijk
Snel contact
Ontzettend leuk aanbod !!!

Ontzettend afwisselend en leuk aanbod

T. Jager-Haas, HG International b.v.

Van bestelling tot levering is alles prima verlopen zoals afgesproken.
Claudia verkoopt niet alleen pakketten, maar denkt mee met de klant.
Duidelijke communicatie en ik denk ook...
Van bestelling tot levering is alles prima verlopen zoals afgesproken.
Claudia verkoopt niet alleen pakketten, maar denkt mee met de klant.
Duidelijke communicatie en ik denk ook vertaald naar de logistiek, want alle pakketten zijn keurig op tijd geleverd.

Meedenken met de klant - er is soms meer mogelijk dan gedacht.
Uitvoering - onze pakketten werden van een etiket met de naam van het pakket, wat de uitgifte voor ons vereenvoudigde. Meedenken met de klant - er is soms meer mogelijk dan gedacht.
Bereikbaarheid - per mail of telefoon prima te bereiken
Communicatie- heldere en duidelijke afspraken

Bezorging was wat laat, maar is uiteindelijk goed gekomen.

Communicatie betreffende bezorging, dat het een dag later werd.

Reactie X-masgiftsonline.nl:

Ja, helaas is er een dag later geleverd door onze transporteur. Pallet was wel op vrijdag opgehaald door de transporteur, maar niet volgens planning op maandag geleverd, maar op dinsdag. De enorme... Ja, helaas is er een dag later geleverd door onze transporteur. Pallet was wel op vrijdag opgehaald door de transporteur, maar niet volgens planning op maandag geleverd, maar op dinsdag. De enorme groei aan orders was voor onze transporteur in de laatste 1,5 week voor de Kerst een behoorlijke uitdaging.

Prima ervaring.

Levering op tijd volgens afspraak

Petra, Indigo Webstudio

Producten prima, service prima en levering is soepel / volgens afspraak verlopen.

Goed bereikbaar voor vragen of overleg, veel producten in verschillende 'thema's'.

Website vreselijk traag. Ook de bestelroutine (het bij elkaar winkelen van de producten) vind ik omslachtig. Geen gerelateerde producten, zoekfunctie kan beter. In sommige categorieƫn erg weinig keus.

Eric van Putten

Mooie web-site, goed aanbod en erg leuke (thema)pakketten.

Volledige snelle website en snelle reacties

nee

Cyrilla Holkenbrink

Onze ervaring met X-masgiftsonline was een hele goeie. Wij waren als bedrijf best laat met het bestellen van een kerstpakket voor ons personeel. X-masgiftsonline heeft echt alles gedaan om ons... Onze ervaring met X-masgiftsonline was een hele goeie. Wij waren als bedrijf best laat met het bestellen van een kerstpakket voor ons personeel. X-masgiftsonline heeft echt alles gedaan om ons tegemoet te komen, en waren zeer bereid om mee te denken over de invulling. Alles is naar volle tevredenheid afgehandeld, alles was prima op tijd conform afspraak en de medewerkers waren tevreden.

Opvallend vond ik dat het bedrijf bereid is mee te denken in oplossingen, vooral gezien het feit dat wij behoorlijk laat waren met bestellen.

N.v.t.

Super goed! We mogen al een aantal jaar onze werknemers verrassen.

Zeer ruim assortiment, snelle reactie op mail

Gemakkelijk overzichtelijk en snel.

Mooie complete en overzichtelijke kerstpakketten voor elk budget.

Geen.