Levering

Begra Magazijninrichting BV

Tevreden klant!

Ik vroeg me af waar de bestelling bleef, maar 1 telefoontje en ze zochten het meteen uit. Ik werd 10 minuten later al gebeld. Was prima.

Wat mij betreft geen.

Al aantal jaren prima service.

Aurex B.V.

De afgelopen 3 jaar ons kerstpakket besteld bij X-mas gifts.
Erg blij met de communicatie en het assortiment.
Collegaás ook blij. Andere mensen ook getipt over X-mas gift.

Ruim assortiment
Nette prijs voor de punten
Ruim assortiment
Nette prijs voor de punten
Wij zijn al een paar jaar klant. Door een interne verandering zijn we met minder dan 10 mensen, maar alsnog mogen bestellen voor kerst 2015. Geweldig!

Nee

VNO-NCW West

Prima, ruime keuze, nette levering

Samenwerking verliep erg prettig, snel, accuraat en meedenkend. En een prachtig assortiment, ook voor een klein budget!

Ik vond de samenwerking erg prettig en ook goed. Er werd door X-masgiftsonline heel goed meegedacht om alles zo goed mogelijk te organiseren. We waren vrij laat met de aanvraag van onze... Ik vond de samenwerking erg prettig en ook goed. Er werd door X-masgiftsonline heel goed meegedacht om alles zo goed mogelijk te organiseren. We waren vrij laat met de aanvraag van onze kerstpakketten maar daar hebben we geen enkele hinder van gehad.

Achteraf was het voor ons beter geweest als we gelijk in de opmaak de enveloppen al gefrankeerd hadden, nu moest dit nog separaat gedaan worden.

Uitstekende ervaringen met X-masgiftsonline. Altijd snel antwoord op onze vragen over de bestellingen.

Goede en snelle service. Top qua klantvriendelijkheid.

Goede hulp bij uitzoeken van geschenken mbt met speciale wijn. Helemaal top.

Snelle levering, goede afhandeling.

imagebuilders

Wij hebben nu voor het tweede jaar gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Zeer tot onze tevredenheid. Ruime keuze. En bij te veel of te weinig bestelde kadopakketten wordt er alles aan... Wij hebben nu voor het tweede jaar gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Zeer tot onze tevredenheid. Ruime keuze. En bij te veel of te weinig bestelde kadopakketten wordt er alles aan gedaan om het zo te maken als ons bedrijf dat graag ziet. ook laatste moment pakketten zijn geen probleem. overall: zeer tevreden.

snelle actie als er iets in het bestelde toch nog veranderen mag.

Frank Rischmeyer

Na telefonisch contact te hebben gehad met jullie over de levering van een artikel, is de afhandeling van mijn order zeer netjes verlopen. Heb de spullen op tijd ontvangen en daarna ook nog een... Na telefonisch contact te hebben gehad met jullie over de levering van een artikel, is de afhandeling van mijn order zeer netjes verlopen. Heb de spullen op tijd ontvangen en daarna ook nog een vriendelijke mail. Bedankt voor deze snelle afhandeling.

Je wordt netjes te woord gestaan en er wordt terug gebeld als men dat ook zegt. Super snelle levering en artikel zat mooi verpakt.

Kan niks aanmerken op jullie logistieke proces.