X-Cel

Marleen

Geweldige service van deze cursusaanbieder. Ik had de Excel cursus gedaan en kon deze voor 99% zonder hulp doorlopen. Ik had echter 1 (domme) vraag en die werd supersnel opgelost door hun... Geweldige service van deze cursusaanbieder. Ik had de Excel cursus gedaan en kon deze voor 99% zonder hulp doorlopen. Ik had echter 1 (domme) vraag en die werd supersnel opgelost door hun klantservice.

De Uitwaaiers

Aangekocht materiaal snel ontvangen, maar dat mag je ook verwachten. Heel sterk en service gericht is het zonder omhaal of protest herstellen van mijn stomme foute aankoop, waar zie je dat nog?... Aangekocht materiaal snel ontvangen, maar dat mag je ook verwachten. Heel sterk en service gericht is het zonder omhaal of protest herstellen van mijn stomme foute aankoop, waar zie je dat nog? Versie MS 2010 opgegeven maar in bezit van MS 2019. Ja weet ik veel... Een verademing!

Verbeterpunten

Mijn allereerste vraag over het starten met de cursus werd kort en niets oplossend beantwoord... Ik ben een (haast digibeet) leek, dus dat vond ik teleurstellend, maar daarna is alles helemaal en... Mijn allereerste vraag over het starten met de cursus werd kort en niets oplossend beantwoord... Ik ben een (haast digibeet) leek, dus dat vond ik teleurstellend, maar daarna is alles helemaal en oplossingsgericht goed gekomen.

nathan

De online cursus van Excel & Power Bi heb ik vorige week afgerond. Veel nieuws geleerd dat ik gelijk kan toepassen met mijn dagelijkse werkzaamheden.

Verbeterpunten

in het begin had ik moeite met de opdrachten maar gaande weg werd ik er steeds handiger mee

Hennie

Via een kennis getipt over de cursus van X-cel (Excel / VBA / Power BI). Soms vond ik het lastig, maar meestal snapte ik het gelijk. Hun helpdesk is uitstekend :-)

Caroline

Ik heb de cursus Power BI basis gevolgd bij X-Cel. Het viel me zwaar tegen. Ze hadden het beter een inleiding Power BI kunnen noemen. Je weet echt nog niet de basis van deze MS-applicatie.

Verbeterpunten

De cursus mag uitgebreider met meer oefeningen. En check vooral of alles nog werkt, dus update het lesmateriaal zodat de bestanden goed werken en je ook de juiste items ziet in Power BI Desktop (dat... De cursus mag uitgebreider met meer oefeningen. En check vooral of alles nog werkt, dus update het lesmateriaal zodat de bestanden goed werken en je ook de juiste items ziet in Power BI Desktop (dat kwam regelmatig niet overeen met het online lesmateriaal (en op papier). Ik vond prijs-kwaliteit niet in verhouding. Veel te duur voor wat je ervoor krijgt.

jamal

Heb o.a. de Power Bi cursus gedaan. Veel nieuws geleerd. Sommige zaken wist ik al

marleen

Prima cursus en snelle klantenservice

Verbeterpunten

uitgeprinte versie was niet nodig

Geert

Prima Excel zelfstudie gevolgd. Ben weer uptodate

R. Manotty/ Logosconsult administratie- & adviesbureau

Goede ervaring: personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

Verbeterpunten

De cursussen op volgorde zetten in verband met voorkennis en/of een omschrijving geven van de vereiste voorkennis voor het volgen van bijvoorbeeld SQL

Gemeente

Zeer positief. Ik had 4 jaar geleden cursus een cursus gevolgd. Ik wilde deze cursus herhalen en kreeg snel en goede reactie hoe ik kon inloggen.