l gaertner

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status .

Wim Wensink

WOZwet.nl heeft me geweldig goed geholpen. De aanmelding was super eenvoudig. Alles verliep vervolgens automatisch. Ik hoefde niets te doen. En het resultaat is boven mijn verwachting. Een prachtige... WOZwet.nl heeft me geweldig goed geholpen. De aanmelding was super eenvoudig. Alles verliep vervolgens automatisch. Ik hoefde niets te doen. En het resultaat is boven mijn verwachting. Een prachtige besparing. Echt heel goed. En dankzij WOZwet.nl voel ik ook een morele overwinning. Heel veel dank!

Annebel

Het hele proces mbt bezwaar maken, nemen zij van je over. Je kan tussentijds mailen met vragen waarop je dan netjes antwoord krijgt. Ik ben natuurlijk ook blij met de uitkomst van het bezwaar wat... Het hele proces mbt bezwaar maken, nemen zij van je over. Je kan tussentijds mailen met vragen waarop je dan netjes antwoord krijgt. Ik ben natuurlijk ook blij met de uitkomst van het bezwaar wat zij namens mij hebben gemaakt.

Birgit

Geweldig. Kost je niks, en je krijgt geld terug.

Bekkers

Prachtig geweldig mijn bezwaar was afgewezen en jullie halen alles uit de kast

Marion Schouten

Heel gemakkelijk en snel geregeld

P.E.Spijhkerman

Goed werk geleverd, alleen het resultaat van dit werk onrvangen duurt naar mening te lang ( 4 weken )

Smits

Wij zijn zeer tevreden, keurig netjes geregeld.

Henk Van Creij

Simpel en in weinig stappen de aanvraag kunnen doen.

Frans Voorhuis

Correct/resultaat/