mja verhulst

Bijzonder fijne, vakkundige afwerking, compliment!

Leeuwenburg

Zonder veel moeite verlaging woz waarde gekregen

Anny Latoir

Zeer tevreden, dit is het eerste bureau dat een vermindering van de woz waarde heeft bekomen. Dankjewel.

M. W. Ouwehand

Fantastisch geholpen !

J.Koops-Oosterveld

Ik vind het heel correct zoals mijn bezwaar tegen te hoge WOZ waarde is behandeld

C. de Vrije

U hebt ons bedonderd dat u de WOZ-waarde succesval hebt verlaagd. Ik heb het zelf met de gemeente onderhandeld en niet U!

Reactie WOZwet.nl:

Beste meneer de Vrije,
Beste meneer de Vrije,
U heeft ons op 28 februari de opdracht gegeven om uw WOZ-waarde te verlagen. Wij hebben vervolgens een uitgebreid WOZ-waarde onderzoek gedaan, alle WOZ-verlagende factoren gecontroleerd, het bezwaarschrift opgesteld en ingediend, de hoorzitting gehouden met uw gemeente, het informatieverzoek van de gemeente uitgevoerd, uw uitspraak beoordeeld en u daarvan vervolgens van op de hoogte gebracht.
In de tussentijd heeft u óók zelf contact opgenomen met de gemeente buiten ons om. Dat neemt niet weg dat wij, in uw opdracht, alle werkzaamheden voor u hebben verricht. We hadden het fijner gevonden als u ons, voor de start van onze werkzaamheden, op de hoogte had gebracht van uw acties. Dan hadden wij het dossier kunnen sluiten en niet onnodig onze uren hierin hebben gestoken.
Gelukkig is uw WOZ-waarde verlaagd, daar draait het uiteindelijk om.

J. Dekker

Duidelijk en zeer klantvriendelijk.
Ook heeft deze organisatie het voor elkaar gekregen om mijn WOZ - waarde te verlagen.
Petje af en ga zo door.

A.ketterings-degraaf

Goed op de hoogte gehouden van
ontwikkeling.Prima , blij met resultaat.!!

andre langendijk

Efficiënt, zonder poespas , ik ben blij dat de WOZ is bijgesteld.