Particulier

Een fluitje van een cent he wordt heel goed uitelegd in duidelijke bewoording.

Han van Meeuwen

Aangenaam verrast door een mail van WOZwet.nl. Onze woz waarde is na bezwaar teruggebracht met €31.000.
Blij mee!

J. van den Broek

Een grote doorbraak heeft WOZwet.nl weten te bereiken. Een aantal jaren heb ik teveel WOZ betaald en hiertegen bezwaar gemaakt, zelfs naar de gemeente Enschede toe. De gemeente Enschede heeft mijn... Een grote doorbraak heeft WOZwet.nl weten te bereiken. Een aantal jaren heb ik teveel WOZ betaald en hiertegen bezwaar gemaakt, zelfs naar de gemeente Enschede toe. De gemeente Enschede heeft mijn bezwaar steeds ongegrond verklaard, zelfs met de opgestuurde foto's van het huis. Gemeente Enschede kon, ondanks mijn geldige bezwaren niet uitleggen waarom mijn WOZ waarde hoger werd ingeschat dan de woning van mijn buurman die precies identiek is, met dezelfde woonoppervlakte en tuinoppervlakte. Notabene de buitenkant van het huis van mijn buurman zit goed in de verf.
Het feit dat ik ten onrechte een aantal jaren teveel belasting hebt betaald heeft WOZwet.nl voor mij rechtgezet.
Mijn dank aan WOZwet.nl is groot.

Bert Huiting

Contacten via mail, beviel mij uitstekend, ik hoefde alleen maar 3 foto's uploaden via statuspagina meer hoefde ik niet te doen. Uiteindelijk is mijn WOZ waarde met € 18.000 gedaald.

Kok

Perfect!
We dachten laten we eens proberen of t echt klopt wat de gemeente bepaalt!
En het klopt dus niet!
Wij betalen teveel belasting!
Dus bedankt voor jullie hulp!

J.Modderkolk

De aanvraag is correct behandeld, met een prettige uitslag

KL.Haarhuis

Verschillende jaren via de Gemeente geprobeerd de WOZ te verlagen maar kreeg altijd 0 op mijn rekest.
Nu via WOZwet.nl gedaan en gelijk een verlaging van 30.000, dus een aanrader voor een ieder om het volgend jaar zo te doen.
Dank je wel WOZ.nl

A.Bruijstens

WOZ NET HEEFT MIJN AANSLAG BEKEKEN EN EEN BEKLAG INGEDIEND BIJ DE GEMEENTE MET ALS RESULTAAT DAT MIJN WOZ WAARDE MET 18.000 EURO US VERMINDERT.

Jaap Profijt

20% minder WOZ