Jhvanhoorn van hoorn

Uitstekend resultaat de moeite waard om hun je woz waarde te laten kontroleren.

Thom Brocken

Onlangs maakte wij bezwaar via WOZWET.nl tegen de door de gemeente Boxtel aan ons opgelegde WOZ-aanslag. Zonder moeite ontvangen wij nu heel netjes van hen de uitslag van dit bezwaar. Wij hebben... Onlangs maakte wij bezwaar via WOZWET.nl tegen de door de gemeente Boxtel aan ons opgelegde WOZ-aanslag. Zonder moeite ontvangen wij nu heel netjes van hen de uitslag van dit bezwaar. Wij hebben inmiddels een nieuwe aanslag die 60.000 euro lager is dan de oorspronkelijke aanslag. Zeer aan te bevelen dit voor ook komend jaar te overwegen.

G.P. van de Haar

Dankzij WOZwet.nl toch weer mooi een veralging van de WOZ gekregen en dus ook weer geld bespaard.

Bert

Makkelijke en duidelijke wijze om je, vaak te hoge, WOZ-waarde onder de loep te (laten) leggen.

W.D. Phaff

Prima werk geleverd! De door de gemeente bepaalde verhoging WOZ werd ongegrond verklaard.
Gegevens zijn vlot en gemakkelijk aan te leveren via de persoonlijke statuspagina.

C Koole

Ik had er eerlijk gezegd geen grote verwachtingen van, maar dankzij WOZwet.nl is mijn huurwaardeforfait met een aardig bedrag verlaagd. Het levert ons een voordeel op van 150 euro in twee jaar. Mooi... Ik had er eerlijk gezegd geen grote verwachtingen van, maar dankzij WOZwet.nl is mijn huurwaardeforfait met een aardig bedrag verlaagd. Het levert ons een voordeel op van 150 euro in twee jaar. Mooi meegenomen in deze dure tijd,

Heiko Edens

Mijn ervaring is goed bevallen , woz waarde met 15.000 euro verlaagd

W DE GRAAFF

De wozwet.nl ingeschakeld voor een te hoge woz waarde deze heeft bezwaar gemaakt gaat super makkelijk en het de waarde is bij gesteld dit schild mij 75 uur waar ik zelf alleen een paar vragen in... De wozwet.nl ingeschakeld voor een te hoge woz waarde deze heeft bezwaar gemaakt gaat super makkelijk en het de waarde is bij gesteld dit schild mij 75 uur waar ik zelf alleen een paar vragen in moest vullen en nog wat foto s meegestuurd
super vriendelijk geholpen en nog eens 75 euro verdiend SUPER

HANS EN lIET VAN gELLICUM

Heel hartelijk dank voor jullie succesvolle hulp om een goed bezwaarschrift in te dienen.

Particulier

Een fluitje van een cent he wordt heel goed uitelegd in duidelijke bewoording.