W. van Langen

Goede ondersteuning bij een onderwerp- waar je zelf weinig verstand van hebt.

Per Koenraadt

Klantvriendelijke instantie die doet wat die zegt. Aanrader voor iedere huizen bezitter :-)

hiethaar

De communicatie verliep uitermate goed, telefonisch en per mail snel antwoord terug met daarin juiste uitleg. dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. ook al zouden wij de woz van onze woning niet... De communicatie verliep uitermate goed, telefonisch en per mail snel antwoord terug met daarin juiste uitleg. dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. ook al zouden wij de woz van onze woning niet naar beneden hebben gekregen dan nog zou ik een positieve review schrijven. maar het is gelukt om onze woz naar beneden te krijgen, dus daar zijn we heel erg blij mee. voordat ik wist wat de definitieve uitslag zou zijn heb ik wozwet al aanbevolen bij anderen.

HL van Dammen

WOZ wet, heeft mij heel goed geholpen, er is zelfs iemand bij mij thuis geweest om ter plaatse te kijken, en heeft foto's gemaakt van de situatie. Uiteindelijk klopt het dat ik te hoog was... WOZ wet, heeft mij heel goed geholpen, er is zelfs iemand bij mij thuis geweest om ter plaatse te kijken, en heeft foto's gemaakt van de situatie. Uiteindelijk klopt het dat ik te hoog was aangeslagen, en word het te veel verrekend, en voor volgend jaar veranderd. Ik ben hier erg dankbaar voor.

John

Klasse toch mooi 25.000 euro gekort op de afgegeven WOZ-waarde. Hulde aan de medewerkers van Wozwet.nl.

Velden

Aanvraag prettig ervaren, blij met goede resultaat

H.H.A.Huizenga

Positief

DM Schipper

We waren onze aanvraag al (bijna) vergeten
Tot jullie ons toch nog even lieten weten
Dat onze WOZ waarde flink is teruggebracht,
Dus een pluim voor jullie ingezette kracht. We waren onze aanvraag al (bijna) vergeten
Tot jullie ons toch nog even lieten weten
Dat onze WOZ waarde flink is teruggebracht,
Dus een pluim voor jullie ingezette kracht.
Bedankt!!!!