Offerte
Nazorg
Communicatie

Jacqueline Hautus

Betrouwbaat, oplevering conform afspraak

Offerte redelijk aan de prijs

Rimke van der Voort

Bij onze bedrijfsverhuizing hadden we een combinatie verhuizen/ ontruimen van 2 verdiepingen.
Na uitvraag bij 3 partijen zat Wovia scherp in de wedstrijd qua prijs, maar was vooral ook het gevoel goed.
Dit bleek gelukkig meer dan kloppend; meerdere collega's merkten op hoe fijn het samenwerken was. Aardige mannen, zorgvuldig aan het werk, en alles in makkelijk overleg.
Ik zou Wovia bij een volgende verhuizing inschakelen en beveel ze dan ook van harte aan.

Rimke van der Voort,
facility manager

communicatie, vriendelijk, houding tov klant, nakomen van afspraken, ongecompliceerde, zorgvuldige partij.

H.J. Huisman

Prettig persoonlijk contact, duidelijke (prijs) afspraken en houdt zich daaraan, bv ontruiming binnen 1 dag.

Woning wordt leeg en zeer netjes opgeleverd.

Neen

C. Westerveld

Wij hebben Wovia ingehuurd voor een seniorenverhuizing plus woningontruiming. Ondanks tropische temperaturen hebben hebben de heren vlot en goedgehumeurd doorgewerkt. De verhuizing op dag één... Wij hebben Wovia ingehuurd voor een seniorenverhuizing plus woningontruiming. Ondanks tropische temperaturen hebben hebben de heren vlot en goedgehumeurd doorgewerkt. De verhuizing op dag één verliep soepel en netjes. De ontruiming op dag twee bleek een enorme klus, maar ook daar hebben ze het netjes afgewerkt.

Duidelijke afspraken, vriendelijke correcte benadering, harde werkers.

ger lensen

Komen afspraken keurig na

Netheid

niet echt

Ter Burg

Prima club. Niets is teveel en houden zich aan de afspraken. Zou ze zo bij iedereen aanbevelen. Klasse.

Klantgericht en hebben dus tijd voor de klant.

Geen.

Joost Royackers

Prima ervaring. De flat keurig leeg opgeleverd.

Goede spullen naar goede doelen. Houden zich aan afspraken. Leveren prima werk.

Fam. Carlier en fam. van Til

Voor de ontruiming van de boerderij van onze ouders kwamen we via internet bij WOVIA terecht.
Het was vanaf het eerste gesprek een plezierige samenwerking. De klus is snel, professioneel en heel netjes geklaard.
We waren onder de indruk van de humorvolle wijze waarop het team onder leiding van Paul werkte. Aardige mensen om over de vloer te hebben.

Snelle en goede reactie op vragen.
Duidelijke offerte.
Prettig in de omgang.

G.P. Winkels

Zeer prettige samenwerking erg professioneel!!

Zeer goede samenwerking!!!! Zeer goed werk afgeleverd!!!

J.r.van Gelder

Prima bedrijf.

Zeer slagvaardig en concreet en scherpe prijs.