Offerte
Nazorg
Communicatie

J. vd Sluis

Zeer prettig.

Heel fijn dat Wovia alles op zich neemt en zorgt voor stort, aflevering bij kringloop enz. Niet goedkoop, maar fijn dat alles in één dag kon worden gedaan. Dit betekent nl. ook zo min mogelijk... Heel fijn dat Wovia alles op zich neemt en zorgt voor stort, aflevering bij kringloop enz. Niet goedkoop, maar fijn dat alles in één dag kon worden gedaan. Dit betekent nl. ook zo min mogelijk overlast voor buren.

Freek Bodemeijer

Prettig en professioneel

Transparante werkwijze en bijbehorende offerte. Huis keurig leeg opgeleverd, alle afspraken nagekomen

M.Klatt

Heeft snel en vakkundig een woning ontruimd.

-is sterk in communicatie
-reageert snel op telefoontjes en emailverkeer
-heeft keurige medewerkers

Bij opdrachtgevers van buiten de regio komend zou op de dag van ontruiming iets eerder gecommuniceerd kunnen worden wanneer de eindinspectie verwacht kan worden.

Roelien Westerbeek-Nieboer

Hele goede ervaring met Wovia en in het bijzonder met Paul. Vriendelijk, betrokken, professioneel en betrouwbaar. Hij heeft een belangrijke rol vervuld in het proces van het leegruimen van het... Hele goede ervaring met Wovia en in het bijzonder met Paul. Vriendelijk, betrokken, professioneel en betrouwbaar. Hij heeft een belangrijke rol vervuld in het proces van het leegruimen van het ouderlijk huis, bedankt daarvoor! Roelien Westerbeek-Nieboer

Betrouwbaar, betrokken, professioneel.

Jacqueline Hautus

Betrouwbaat, oplevering conform afspraak

Offerte redelijk aan de prijs

Rimke van der Voort

Bij onze bedrijfsverhuizing hadden we een combinatie verhuizen/ ontruimen van 2 verdiepingen.
Na uitvraag bij 3 partijen zat Wovia scherp in de wedstrijd qua prijs, maar was vooral ook het gevoel goed.
Dit bleek gelukkig meer dan kloppend; meerdere collega's merkten op hoe fijn het samenwerken was. Aardige mannen, zorgvuldig aan het werk, en alles in makkelijk overleg.
Ik zou Wovia bij een volgende verhuizing inschakelen en beveel ze dan ook van harte aan.

Rimke van der Voort,
facility manager

communicatie, vriendelijk, houding tov klant, nakomen van afspraken, ongecompliceerde, zorgvuldige partij.

H.J. Huisman

Prettig persoonlijk contact, duidelijke (prijs) afspraken en houdt zich daaraan, bv ontruiming binnen 1 dag.

Woning wordt leeg en zeer netjes opgeleverd.

Neen

C. Westerveld

Wij hebben Wovia ingehuurd voor een seniorenverhuizing plus woningontruiming. Ondanks tropische temperaturen hebben hebben de heren vlot en goedgehumeurd doorgewerkt. De verhuizing op dag één... Wij hebben Wovia ingehuurd voor een seniorenverhuizing plus woningontruiming. Ondanks tropische temperaturen hebben hebben de heren vlot en goedgehumeurd doorgewerkt. De verhuizing op dag één verliep soepel en netjes. De ontruiming op dag twee bleek een enorme klus, maar ook daar hebben ze het netjes afgewerkt.

Duidelijke afspraken, vriendelijke correcte benadering, harde werkers.

ger lensen

Komen afspraken keurig na

Netheid

niet echt

Ter Burg

Prima club. Niets is teveel en houden zich aan de afspraken. Zou ze zo bij iedereen aanbevelen. Klasse.

Klantgericht en hebben dus tijd voor de klant.

Geen.