Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

L.Spaans

Op de afgesproken tijd begonnen met de ontruiming. Professioneel werd alle huisraad afgevoerd en bezemschoon opgeleverd. Vriendelijk en kundig personeel!
Kortom een perfekte ontruimijng, waar...
Kortom een perfekte ontruimijng, waar ik zeer tevreden mee ben.

Goede afspraken en keurig werk!

T.R. Cruijff

Het bedrijf ingeschakeld voor ontruiming van etagewoning. De communicatie verliep uitstekend en de ontruiming is professioneel uitgevoerd.

Houdt zich aan afspraken (klinkt normaal, maar dat is het helaas niet altijd tegenwoordig ....)

Geen, we zijn gewoon zeer tevreden.

Peter

Persoonlijk, gericht en ze hebben mij niet "gepushed" om beslissingen te nemen. Ik zal nooit vergeten hoe "mijnheer W" (ik ben zijn naam even kwijt :() ... hoe hij op de bank gaat zitten, zijn... Persoonlijk, gericht en ze hebben mij niet "gepushed" om beslissingen te nemen. Ik zal nooit vergeten hoe "mijnheer W" (ik ben zijn naam even kwijt :() ... hoe hij op de bank gaat zitten, zijn notitieblok pakt en gaat schrijven, schrijven, schrijven: "Dat is de prijs, sja, ik doe niet aan digitaal". En dat *was* dus ook mijn prijs (heb net de factuur voldaan).

Laat ik het zo samenvattten: ik zit door dit gedoe *niet* goed in mijn vel maar ben ervan overtuigd dat Wovia daar dus extra rekening mee houdt ipv dat probeert uit te buiten. "Wil je nu je beslissing nemen of....", dus ik zeg dat ik eerst overleg wil met mijn vriendin en dat was dat: niks pushen of moeilijk of... "Geen probleem, neem je tijd!".

De persoonlijke insteek. Het is al moeilijk genoeg.

Grapje zeker?

Björn Kouwenhoven

Wessel en z’n collega’s doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen en hebben goed oog voor de betrokkenen bij de woningontruiming.

Fijne mensen om mee te werken

Weinig op aan te merken

Peter Waij

Er is netjes en snel gewerkt.

Netheid en snelheid van werken.

Offerte had m.i. iets beter gekund.

Liesbeth

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. de optimale communicatie, de persoonlijke betrokkenheid en de zorgvuldigheid in het uitvoeren van de praktische taken, hebben geresulteerd in de complete... Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. de optimale communicatie, de persoonlijke betrokkenheid en de zorgvuldigheid in het uitvoeren van de praktische taken, hebben geresulteerd in de complete ontzorging waar wij als nabestaanden zo'n behoefte aan hadden. De vondst van waardevolle papieren hebben wij natuurlijk beloond met een vindersloon.

zie hier boven.

geen.

J.C.Kolling

Prettige samenwerking en prima afgehandeld volgens afspraak.

Goed vooroverleg in persoonlijke sfeer.

nee

Jan Rinkel

Uitstekende dienstverlening. Alles perfect volgens afspraak uitgevoerd. De woning is netjes ontruimd en schoon opgeleverd. Een dikke pluim voor dit bedrijf.

Zeer vriendelijk en afspraak is afspraak

Brinkman

Top bedrijf

Netjes, zorgvuldig en persoonlijk

Geen tips, alles was prima

Mulders

Hele goede ervaring met dit bedrijf.

De ontruiming is keurig netjes gedaan. En bezemschoon achtergelaten. Een dikke tien!

Geen helemaal naar wens.