Workspot

Hoedeman

Elektrotechniek Utrecht e.o.

PMW Lourens

JKA van Breda. installatiebedrijf uit Holten. Geen rijbewijs geen bus met materialen. Geen middelen om materiaal aan te schaffen. Klant moet voor schieten. Vraagt elke dag om uurtarief te betalen... JKA van Breda. installatiebedrijf uit Holten. Geen rijbewijs geen bus met materialen. Geen middelen om materiaal aan te schaffen. Klant moet voor schieten. Vraagt elke dag om uurtarief te betalen terwijl werk nog niet af is. No go . Loser 1e klas. Werkspot bedankt, ...

ITInside

Was zoals altijd een super ervaring!

JRS Administratie & Advies

Goede en behulpzame personeel. Niks op aan te merken.

Heerenbergh allround

Vanaf het eerste contact met de property manager was er een goed gevoel. Ik werd goed ontvangen er werd goed naar me geluisterd en meegedacht wat voor mijn bedrijf de beste optie was. Alles wat ik... Vanaf het eerste contact met de property manager was er een goed gevoel. Ik werd goed ontvangen er werd goed naar me geluisterd en meegedacht wat voor mijn bedrijf de beste optie was. Alles wat ik verwacht en meer.

Takoda

Het is gewoon goed, ze doen alles voor je als er wat is, doen echt hun best om het goed te regelen allemaal! En Freek is ook een topper! Wens ze zeker het allerbeste toe :-D

IPG Nederland B.V.

Top bedrijf, Shanel is heel behulpzaam !

Sergio Finotti / ABF Bearings B.V.

Fast and reliable.

Rick

Super locaties. Het voelt allemaal heel persoonlijk en de services is geweldig!

Vet Interim Control

Goede begeleiding bij de verhuur, ze helpen je echt om de dienst te vinden die het beste bij je past