Woonsubliem

Woonsubliem Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woonsubliem? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woonsubliem met 9/10. Gebaseerd op 6 ervaringen.
Communicatie
Resultaat
Nazorg

Erik Schiphorst
Erik Schiphorst

Zorg dat je zo blijft, dichtbij de klant ook al groeit het bedrijf !

Score voor Woonsubliem:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alsof we elkaar al jaren kennen ... worden onze dromen uitgebeeld..
vanaf het eerste gesprek met gerben van kampen van woonsubliem is het net alsof we elkaar al jaren kennen. na een eerste kennismaking krijgen we duidelijk aan de hand van een stappenplan te horen wat hij wel en niet voor ons kan doen en wat de concrete kosten zijn. vervolgens luistert hij naar onze situatie, dromen, plannen en wensen. door direct op een rol papier mee te schetsen met ons verhaal worden onze dromen uitgebeeld en krijgen we het gevoel dat hij ons begrijpt. hij geeft ons mogelijkheden om bepaalde woonideeën in de praktijk ergens te bekijken. dit leidt uiteindelijk al pratend tot onze uiteindelijke bouwtekening van onze nieuwe schuurwoning. de verdere uitwerking is eveneens in goed overleg zo gedetailleerd mogelijk opgesteld. op deze manier kunnen we goed voorbereid en zo concreet mogelijk offertes aanvragen bij een aantal aannemers. binnenkort gaat onze droom uitkomen. gerben alvast bedankt.

Geert en Mariel
Geert en Mariel

Op dit moment geen, we kijken met een goed gevoel terug. Mogelijk de enquete iets later, waardoor we ook punten als nazorg beter kunnen beoordelen.

Score voor Woonsubliem:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Woonsubliem heeft ons begeleid met het ontwerpen van ons nieuwe huis. we kijken hier met een positief gevoel op terug. ze zijn meedenkend, kundig en luisteren goed naar onze wensen.

M. Van Bortel
M. Van Bortel
Score voor Woonsubliem:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gerben heeft voor ons ons huis getekend.

N.v.t.

Een verbetering wil ik het niet noemen maar voor de beleving (en geruststelling bij gebrek aan inzicht) zou het leuk zijn als je niet alleen digitaal om de woning heen kunt lopen maar ook door de woning kunt lopen. Het resultaat afwachten is best spannend....

Score voor Woonsubliem:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een plezierig proces en waar voor ons geld.

Leon & Inge

Woonsubliem heeft voor ons een verbouwing van ons woonhuis & werkruimte getekend. hierbij is o.a. het aangezicht van de woning aangepakt. door het verbouwen van een bijgebouw is deze helemaal hip geworden, de authenticiteit gebleven en het heeft n nieuwe functie gekregen.

T Kuipers

Mijn ervaring met woonsubliem is dat er goed naar je geluisterd wordt en dat wensen en budget vertaald worden naar een droomhuis!.

Bedrijfsinformatie

Een lang gekoesterde wens gaat voor menig particulier in vervulling bij aankoop van een bouwkavel. Bij het concretiseren van een ontwerp op deze bouwkavel komen vele aspecten kijken. WoonSubliem helpt u bij het uitvoeren van uw woonwensen.

Als u een bouwkavel tot uw beschikking heeft en u wilt gaan bouwen, schakel dan WoonSubliem in. Wij begeleiden het gehele bouwproces van stoeptegel tot oplevering en zorgen dat uw huis geheel naar uw eigen wensen wordt gebouwd.
Adres
Netwerkweg 5